من

هوالرزّاق

تو این پست میخواستم چندتا عکس ازخودم بزارم تا بامن آشنا شید.

عکس پایینی عکس من بالباس مدرسه هست که البته من این لباس رو دوست ندارم واینقدرمجلسی نیستم.


درعکس بعدی عکس من درهنگام 3سالگی من هست.که البته ازروی آلبوم گرفتمش.

.

بقیه عکس هام موجودنیست وگرنه میزاشتم.

پایان.

علی محمدرضائی
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۳۰ خرداد ۹۴، ۱۲:۱۷
الان خوبه من، شبیه بچه‌گی‌ات نیستی؟!
پاسخ :
خوب نیستی دیگه؟
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۳۰ خرداد ۹۴، ۱۲:۲۲
خب تو هم نیستی می‌تونی جوابتو هم بری ببینی!
محمد بدلی
۳۰ خرداد ۹۴، ۱۲:۳۸
با سلام
مطالب خوبی دارید
در صورت تمایل به تبادل لینک دو طرفه لطفا سایت ما را با نام    بازاریابی    و لینک زیر لینک کنید تا ما نیز بلافاصله شما را لینک کنیم.
http://www.mohammadbadali.com
وب سایت ما در حدود 2000 بازدید کننده فعال به شکل روزانه دارد
موفق باشید
ایمیل ما:  admin@mohammadbadali.com

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ