ببخشید

سلام ببخشیدکسی قسمت آخرسریال پایتخت۴ راندیده هرکس دیده مال من تعریف کنه.آخه من قسمت آخرش رومهمونی بودیم ندیدم.خواستم دانلودش کنم هیچ سایتی نداشت.ممنونتون میشم اگه واسه من تعریف کنید.

علی محمدرضائی
ناشناس
۲۹ تیر ۹۴، ۲۲:۴۵
منم ندیدم
پاسخ :
خوب چیکارکنم؟
راستی ببخشیدچراشماهمش باعنوان ناشناس نظر میدید؟
ناشناس
۲۹ تیر ۹۴، ۲۲:۴۷
همین طوری
پاسخ :
هوووووووووووم
فاطمه .ح
۳۰ تیر ۹۴، ۰۳:۱۰
چ جالب که منم ندیدم :|

پاسخ :
واقعا خیلی جالبه:|
الان که اینو شنیدم یه خورده ازناراحتیم کم شد.
khademoreza kusar
۳۰ تیر ۹۴، ۱۴:۴۶

سلام منم ندیدم

ما هم مهمونی بودیم

پاسخ :
مثل اینکه همه اون شب مهمونی بودن.
حالا واقعا راست میگی.
پارسا قلندر
۳۰ تیر ۹۴، ۱۸:۲۷
اگه تو زندگیـــــ یکیــــــ از سیمـــ هایـــــ سازتـــــ پاره شد,

آهنگــــ زندگیتو جوریـــــــ ادامه بده کهـ هیچکســـ نفهمه

چیـــــــ به تو گذشتـــــــ...

حتی اونیــــــ که سیمو پاره کـــــــــرد ....

khademoreza kusar
۳۱ تیر ۹۴، ۱۸:۰۴

آره واقعا راست میگم

پاسخ :
هوووم
khademoreza kusar
۱ مرداد ۹۴، ۰۸:۲۹

معنی کدوم نظر متوجه نشدید؟؟؟؟

پاسخ :
هیچی خودم فهمیدم.
درقسمت منو ها به بخش چندآهنگ هم سری بزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ