شاید

شاید این آخرین پستم باشد،شاید.........

شاید فردا من نباشم،حتما..........

دلم گرفته.............

شاید این آخرین فشارهایی است که من به کیبورد وارد میکنم،شاید............

هیییییییی.................

اگر میخواهید دلیل گفتن این جمله هارا بدانید حداکثر تا ساعت ۲۲ سوال های خودتان را بپرسید.

شاید فردا من نباشم...........

من را حلال کنید...........

شاید آنجایی که من میروم اینترنت نباشد،حتما.............

خلاصه حتما من را حلال کنید،شاید............

نمیدونم چرا امروز به یاد مرگ افتادم.

اگر دلیلش رامیخواهید خوب سوال کنید،حتما جواب میدهم،حتما...............

پایان،شاید پایان عمر این وبلاگ،شاید............

شاید پایان عمر من،شاید........

تمام.

علی محمدرضائی
فاطمه .ح
۲۱ مرداد ۹۴، ۲۱:۱۹
:| حالت چطوره اخوی :|
پاسخ :
خوبم،خواهر،داریم میریم مشهدوشمال شاید هم هتلمان نت نداشته باشد ولی اگرنت داشته باشم پست میزارم،فردابعداز اذان راه می افتیم.حلالم کن،راستی یه چیزی من شمال دفعه اولمه که میرم.
Artaxerxes I king of Persia
۲۲ مرداد ۹۴، ۰۰:۵۹
فکر کنم میخوای بری شهرستان یا حتما یوری رفتی تو کوزه و نتو پی سی بای بای این ماه تا شاید در بیای :)
پاسخ :
دیگه نمیدونم،ازنظرتو مشهدوشمال مشهد میشه یانه،حلالم کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ