می خواهم جیغ بزنم.

امروز میخواهم جیغ بزنم،آخه این چه وضعیه فامیل دست دیزی(همون فامیل دوردوردور)فوت شده حالا ما به خاطر مراسمش نباید بریم شمال.آیا این انصاف است؟

اعصابم داغونه...........

یک سال روی این سفر برنامه ریزی کرده بودم.........

خلاصه بگذریم..........

سفر مشهد خوش گذشت که البته جایی جز حرم نرفتیم،تازه همان ضریح هم دستمان نرسید چون بسیار شلوغ بود تنها شانس خوبمان هتل مان بود،یعنی عالی بود،تنها مشکلش این بود که دستشویی اش فرنگی بودوترافیک اینترنت شان هم تمام شده بود،ولی ازلحاظ امکانات حرف نداشت.اسمش روهم میگم اگه خواستید برید:

هتل پرستاره،امام رضا۱۸.

پایان.

علی محمدرضائی
فاطمه
۲۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۰۶
قسمت نیست بری شمال :))
پاسخ :
هوووم
ناشناس
۲ شهریور ۹۴، ۱۴:۵۴

چرا شما اینقد به مادیات توجه دارید همین که شما این سعادتت نصیب تون شده که پا داخل حرم بذارید خیلیه ، خیلی ها آرزو دارند فقط نزدیک حرم بشن .... حالا شما اینقد ناشکری میکنید

اینکه دستشویش فرنگیه کجا باعث خوشحالی و افتخاره؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :
اولا که من بمادیات توجه ندارم.
دوما من خودم هم خیلی خوشحالم که به امام رضا رفتم وخودم حدودسه چهار سال بود که همچنین آرزویی داشتم.
سوما هی من میگم ناشکری نمیکنم هی شما میگی میکنم.
چهارما من گفتم امکانات هتل خوب بود نگفتم که دستشویی فرنگی اش خوب بود.خوبه خودم درمتن گفتم تنها بدی ش دستشویی فرنگی اش بود.
خوبه مردم یه کم بادقت پست ها رابادقت بخونن والاااااااع.
اعصابم داغونه.................داغون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ