بدم میاد،قسمت دهم

یکی دیگر از کارهایی که من بدم میاد اینه که بعضی ها اعصابشون از جای دیگه خورده آنوقت سریه آدم دیگه که اصلا به اون ماجرا ربطی نداره خورد میکنن.

علی محمدرضائی
ناشناس
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۵:۱۳
منم بدم میاد
پاسخ :
هوووم
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۵:۱۳
مثلن من؟؟؟!!!
پاسخ :
نه منظورم بابام بود
سحر
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۵:۲۹
وبت عالیه اگه روش کار کنی پربازدید میشه
پاسخ :
چیکار کنم
فاطمه .ح
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۸:۱۷
همه ی افراد خانواده ی من این مشکل رو دارن :/
پاسخ :
مال من هم همین طور
از چی بگم
۲۰ شهریور ۹۴، ۰۰:۳۸
دیگ کسی نیس مام مجبوریم..
پاسخ :
:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ