صبح

این داستان مال خودم نیست.

عکس نوشته های طنز خرداد 94 سری اول + متن طنز خرداد 94

این مطلب قبل از روزاربعین نوشته شده امابه دلایلی امروز گذاشته شد

علی محمدرضائی
ناشناس
۱۱ آذر ۹۴، ۰۹:۵۵

خخخخخخخخ

قشنگ بود

پاسخ :

:)

محمد جواد حیدری پرچکوهی
۱۱ آذر ۹۴، ۱۴:۲۷
آخیی داغونه بی‌چاره!
پاسخ :
هووم
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۱۱ آذر ۹۴، ۱۴:۲۷
آخیی داغونه بی‌چاره!
پاسخ :
چندبارمیگی
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۱۱ آذر ۹۴، ۱۶:۰۳
دوست داشته باشم تا صد بارم می‌گم ولی اینا که بعضی کامنتا چند بار می‌آد کار بیانه محترم!
پاسخ :
خب صدباربگو حالا چراعصبانی میشی؟
محمدجوادغلامیان
۱۲ آذر ۹۴، ۱۶:۲۷
علی من جمعه بهت گفتم قالبت را تعقیر نده اما نه به این طولانی عوضش کن 
راستی چرا من توره مطلبی که مریم این یارو پرچکوهی هستش؟
راستی جمعه سرت خلوته؟
پاسخ :

نمیشه که هرهفته قالب روعوض کرد.

من کسیو میشناسم که دوساله قالبش روعوض نکرده.

((راستی چرا من توره مطلبی که مریم این یارو پرچکوهی هستش؟))ینی چی نفهمیدم چی میگی؟

خیر دوتاامحان بسیارسخت دارم.

محمدجوادغلامیان
۱۲ آذر ۹۴، ۱۸:۳۴
اشتباه نوشتم 
پاسخ :
حالامنظورت چی بود
محمدجوادغلامیان
۱۲ آذر ۹۴، ۱۸:۳۷
چه امتحانی
پاسخ :
فیزیک وشیمی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ