پارسی راپاس بداریم قسمت4

به جای منهدم بگو نابود

به جای مریضی بگو بیماری

به جای مریض خانه بگو بیمارستان

به جای اطلاع بگو آگاهی

به جای مجروح بگوزخمی

به جای حاضربگوآماده

به جای جرح بگوزخم

به جای ساحل بگو کنار یا کناره

به جای صدمه بگوآسیب

به جای غریب بگو نا آشنا

به جای صذمه دیده بگوآسیب دیده

به جای غسل بگو شست وشو

به جای اولاد بگوفرزندان

به جای عهدبگوپیمان

به جای عدل بگوداد

و.......

ادامه دارد...........

علی محمدرضائی
مهنا احمدی
۴ بهمن ۹۴، ۱۷:۳۵
سلام:)
شماهم لینک ودنبال میشین
پاسخ :
لینک ودنبال میشوید
mahshid darabi
۴ بهمن ۹۴، ۱۸:۳۱
جالب و خوب بود :)
پاسخ :
ممنان
Haa Med
۴ بهمن ۹۴، ۱۹:۲۷
این "پارسی را پاس بداریم" رو دوست دارم.
ممنونم که به من سر زدید.
دنبال میکنم.
پاسخ :
منم خیلی دوسش دارم این پروژه به همت معلم ادبیاتمونه منم دنبالت میکنم.خواهش میکنم
بق بقو
۵ بهمن ۹۴، ۰۰:۰۲
سلام :)
خیلی جالب بود.
ممنون :)
پاسخ :
:)
امیروحید کوچولو
۸ بهمن ۹۴، ۰۷:۵۲
سلام.

به جای "غلام‌علی حداد عادل" بگو "نوکرِ شیرِ خدا آهن‌گر دادگر"!



پاسخ :
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ