خدابهم رحم کنه!!!!

خدا بهم رحم کنه !!!فردا 4درس سختِ دینی داریم ومن هم که ازش هیچی بلدنیستم ومعلممون گفته زیر16   میندازه بیرون.همه واسم دعا کنید.نمیدونم چراهمیشه دردرس دینی مشکل دارم.بیایید دسته جمعی برای امتحان فردای من دعاکنیم.

علی محمدرضائی
Elio
۱۸ اسفند ۹۴، ۱۹:۱۷
من برات دعا میکنم که بیست بشی من توی این درس مشکل داشتم میشه @Elioooo112 توی تلگرام سر بزنی باهاتون حرف بزنم....
راستی یه سری سوال دینی هم دارم خواستی بیا تلگرام به آدرسم
پاسخ :

سلام.انشاالله

نه نمیشه من اهل تلگرام نیستم.

Elio
۱۸ اسفند ۹۴، ۱۹:۲۴
چرا من پسرم دختر نیستم که می ترسی؟؟؟؟؟
پاسخ :
نه من کلا اهل شبکه های مجازی نیستم
❤❤ پسر خوب ❤❤
۱۸ اسفند ۹۴، ۲۰:۰۲
انشاالله که موفق باشید
پاسخ :
انشالله
حوری دخت
۱۸ اسفند ۹۴، ۲۰:۲۷
چیزی نداره ک کلا فن تفتت خوب باشه بیستی
پاسخ :
نه بابا  با این معلم  باید واو به واو روبنویسیم
نویسنده عشق
۱۸ اسفند ۹۴، ۲۱:۰۹
ایشاالله بیس شی :)
پاسخ :
ایشاالله
محمدجوادغلامیان
۱۸ اسفند ۹۴، ۲۲:۲۹
خب معلومه ۲۰ میشی
تو که یه سره سرت تو کتابه
پاسخ :
صد دف وضعیتم روواست توضیح دادم دوباره چرت و پرت میگی
Mahdiye ♣
۱۸ اسفند ۹۴، ۲۳:۲۹
ایشالله بالای شونزده شی ...
پاسخ :
ایشالله
ناشناس
۱۹ اسفند ۹۴، ۱۵:۵۳
20میشی
پاسخ :
انشالله
محمدجوادغلامیان
۲۰ اسفند ۹۴، ۱۸:۳۲
چه وضعیتی هان
وایییییییییییییی  
علیییییییییییییی
این چه کاری بود توکردی

پاسخ :
مگه چیکارکردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ