یه مساله مهم

امروز میخوام درموردمسئله مهمی باهاتون حرف بزنم:استرس

خیلی ها بامسئله استرس روبه رو اند ومسئله بدی است ازجمله خودم.البته من یکی دوسالیست به این مسئله گرفتارشدم.

هرکسی دریک موقعیتی استرس میگیرد.من بیشتردرمواقع ترک کردن چیزی استرس میگیرم.مثلا تمام شدن مسافرت یا رفتن مهمان هاازخانه مان یا تمام شدن تعطیلات.مثلامن ازالان استرس دارم برای تمام شدن تعطیلات عید.

فعلا حال ندارم بقیشو توضیح بدم انشالله بقیش بعدن.

هرکی راهکاری داره برای رفع استرس بگه.

علی محمدرضائی
❤❤ پسر خوب ❤❤
۷ فروردين ۹۵، ۱۴:۰۷
منم گلی ناراحت میشدم و راه هایی رو انتخاب کردم برای خودم، مثلاً اینکه هر وقت عید میاد اونقدر خوش بگذرونم که بعد عید دیگه غصه شو نخورم و استرس نداشته باشم، یا یبارم اینکه اهمیت ندم به کسی و کلاً خوش نباشم که یهو وقتی تموم شد ضد حال نخورم، اما هیچ کدومش مؤثر نبود، بعدش به این فکر میکردم که این عید که تموم بشه باز سریع تابستون میاد و دوباره خوش میگذرونیم
بعد به این نتیجه رسیدم که ضعفای این عیدمو شناسایی کنم و برای عید بعدی یا تابستون برطرف کنم، این خیلی خوب بود، بعدش دیدم این خیلی تکراریه!! یعنی اصل زندگی این خوشیا و عید و تابستون نیست، بهتره وظیفمو خوب انجام بدم تا وقتی خودم تشکیل خانواده دادم حسابی بتونم خوش باشم و حتی زمستونشم خوش و خندون باشم
این بود تئوری من
پاسخ :
ممنون من هم درکل همه کارهاتو کردم وجواب هم نگرفتم
راستی مال من که تا سن ازدواج خیلی مونده حالا من چه کنم؟
❤❤ پسر خوب ❤❤
۷ فروردين ۹۵، ۱۵:۵۲
از همین سن باید تلاش کنی دیگه
نمیگم اگه برگردم به عقب خیلی تلاش میکنم اما دوست دارم برگردم
پاسخ :
آهان
ناشناس
۸ فروردين ۹۵، ۱۳:۰۰
مساله مهمیه
پاسخ :
بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ