تغییر

جرم من قبل از عید۶۷kg

جرم من بعد ازعید۷۲kg

یعنی آدم چقدر میتونه تغییر کنه

تازه من خیلی تنقلات نمیخورم

علی محمدرضائی
محمدجوادغلامیان
۸ فروردين ۹۵، ۱۲:۳۰
این جمله را تو مهمونی ها صد دفه به من گفته
بابا فهمیدیم همش می خوری تا این قدر که چاق می شی
ببینم علی ۶۷ کیلویی یا حسین 
یادم باشه بعد عید به بچه های مدرسه ام بگم
کلی بخندیم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۶۷ کیلو
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ :

کوفت تازه من تواین سن کمبود وزن دارم

درضمن من کی این حرفو تو مهمونیها گفتم

تازه باید بنویسی گفتی نه گفته

یه چیزدیگه من نگفتم که هیچی نمیخورم چراچرت وپرت میگی

اه اه اه انقدرازاین آدما بدم میاد که منظورو نمیفهمن زودقضاوت میکنن

ناشناس
۸ فروردين ۹۵، ۱۲:۵۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


.....Arefeh .....
۲۲ فروردين ۹۵، ۱۸:۲۹
جطوری چاقالو؟
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ :
چاقالو خودتی
خخخخخخخخ ووووو
محمدجوادغلامیان
۲۲ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۲
چاقالو نیس که
لاغرمردنی
علی گفتی
خونه یاسین یادت رفته
پاسخ :
چی میگی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ