دبیرمغزندارد(عبرت آموزقسمت27)

لطفا تا انتهای پست رابخوانید:

دبیر سر کلاس درس رو به شاگردان گفت :

آیا شماها این تخته ی سیاه را می بینید ؟

همه ی شاگردان پاسخ دادند بله .

دبیر پرسید :

آیا شماها آن صندلی را می بینید ؟

باز هم همگی گفتند بله .

سپس پرسید :

آیا شما خداوند را نیز می بینید ؟

ایندفعه شاگردان جواب دادند خیر .

او گفت :

پس خداوند وجود ندارد ...

کمی نگذشت که ناگهان یکی از شاگردان ایستاد و رو به بقیه شاگردان گفت :

دوستان ، شماها دبیر را می بینید ؟

همه گفتند بله .

شاگرد پرسید :

لباس های دبیر را می بینید ؟

و باز هم همه گفتند بله .

او ایندفعه پرسید :

دوستان مغز دبیر چطور ؟ آیا آن را می بینید ؟

که همه در پاسخ گفتند خیر .

سپس گفت :

پس دبیر مغز ندارد ...

علی محمدرضائی
محمدجوادغلامیان
۱۰ فروردين ۹۵، ۰۰:۰۵
از مامانی تقلب کردی؟
تازه بچه همین جوری بلند نشد بگه که....
اول کلی معذرت خواهی کرد بعد گفت
پاسخ :
نه کی گفته من اینو ازیه سایت دیدم درضمن مامانی اینو کی گفته
علی رضا عظیمی راد
۱۱ فروردين ۹۵، ۱۳:۱۸
سلام
سال نو مبارک
و همچنین تبریک می گم از اینکه به عنوان یکی از صد وبلاگ برتر بیان در سال 94 انتخاب شدید.
منتظر دیدار شما در محجبه هستیم
http://mohajabe.blog.ir/
پاسخ :
دست شمادردنکنه تبریک گفتی
یحیی پروین
۱۷ فروردين ۹۵، ۱۱:۵۳
احسنت! خیلی حال کردم
یعنی عشق کردم

وب شما رو دنبال کردم، امیدوارم که وب منو دنبال کنین

http://shakour.blog.ir/

پاسخ :
منم همینطور
مهزیار کاظمی موحد
۲۰ فروردين ۹۵، ۲۰:۳۸
ُسلام
متن زیبایی بود.
دلیل زیبایی هم داشت
ممنون از شما که این مطلب را گذاشتید
به من هم سر بزنید
با مطالب متنوعی در خدمت شما هستم.
پاسخ :
]al
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ