شروعی جدید

به نام حضرت حق

سلام به شما همه ی دنبال کنندگان خوب لب بومی.امیدوارم که حالتون خوب باشه.حتما می پرسید تواین چندوقته کجا بودم وچراازپست جدید خبری نبود امروز که داشتم نظرات رامی خواندم دیدم بعضی ها درنظرات خصوصی گفته اندکه اسم وبلاگت آفتاب لب بوم است وشعارت تاغروب چیزی باقی نمانده است،است نکند غروب کردی رفت ودیگر پست نمی گذاری؟

من میخواهم به همه ی آنها بگویم خیر من هنوز هستم.میخواهم درابتدا بگم که چرااین چندوقته نبودم.ازابتدای سال95 شروع میکنم.روزشنبه ساعت 6صبح بیدارشدم وزدم شبکه نسیم تا برنامه سال تحویل خندوانه راببینم.دیدم پدرگوشی به دست نشست روی مبل.ازاوپرسیدم چه میکنی؟

گفت:میخواهم اندروید گوشی ام راآپدیت کنم.

من همان موقع فهمیدم که قرار است این ماه اینترنت مان بسیار زود تمام شود.خلاصه ساعت7:30شد وکم کم من داشتم لحظه شماری می کردم که سال تحویل شودکه ناگهان پدرم گفت پاشیدپاشید لباساتون رو بپوشید میخوایم بریم خونه بابابزرگ سال تحویل اونجا باشیم.من بهش گفتم مگه قرارنبود بعدازسال تحویل بریم؟ گفت حالا پاشو دیگه.

من تودلم گفتم ای بابا آخه چی جوری میخوایم تو20وخورده ای دقیقه برسیم به خونه بابابزرگ.اونم بااین رانندگی بسیارآرام پدروبسیاربسیار

آرام لباس پوشیدن مادر.خلاصه بگذریم ماسال رادرماشین وپشت چراغ قرمز تحویل کردیم.بعدازخونه پدر بزرگم هم به خونه مامانی(مادربزرگ مادری ام)رفتیم.

راستی چراهمه ی زن وشوهرها درعید نوروز ابتدا به خونه بستگان شوهرمیروند وبعد بستگان زن.بااینکه خودم یه مردم اما این مورد رو

بی انصافی میدونم ومیگم باید نوبتی کرد این مواردرو یکی ازاین ور ویکی ازاون وربگذریم...

من ازاین ایام عید کلا دوسه روز درخانه بودم.البته یه بدبختی هم دراین عید داشتم.معلم شیمیِ افتزاحمان جریمه ای برای عیدمان داده بود که کل عیدرادرحال نوشتن بودم.

اینترنتمان هم درتاریخ 7فروردین تمام شدواون پستی راکه برای روز زن گذاشته بودم هم ازقبل آماده کرده بودم.

سیزده به درهم جایی نرفتیم چون هوای قم سردبود وپدرم گفت سرما میخورید وسیزده مان راباگل های قالی به در کردیم.

درطی این مدت هرچه به پدرمیگفتم حجم بخر میگفت میخوای چه کار معتادشدی؟!!!!!

سرتان را دردنیاورم، ازامروزمیخواهم شروعی جدید داشته باشم.

به زودی به این لب بوم بودن پایان میدهم وبا نامی جدیدوموضوعاتی جدید وبلاگم راادامه میدهم.

راستی انتخاب شدن وبلاگ خودتون به عنوان یکی از صد وبلاگ برترسال 1394 مبارک.

فعلا خدانگهدارتون باشه.انشالله پست جدید ازچهارشنبه یک اردیبهشت.

پایان.

علی محمدرضائی
.....Arefeh .....
۲۶ فروردين ۹۵، ۲۲:۳۹
موفق باشی:)
پاسخ :
سلامت باشی
Haa Med
۲۶ فروردين ۹۵، ۲۳:۲۴
هر چند دیر ولی: سال نو مبارک.
خوشحالم به من سر زدید.
...
خوب خودتون حجم بخرید.
پاسخ :
من اگه درآمدداشتم تاحالا صددفعه خریده بودم
❤❤ پسر خوب ❤❤
۲۸ فروردين ۹۵، ۰۱:۲۱
موفق باشید انشاالله
ببخشید که نیومدم وقت نکردم بیام و حوصله هم نداشتم
پاسخ :
اشکالی ندارد
محمد رضا
۲۸ فروردين ۹۵، ۰۹:۴۰
منم حجم تموم شد قبل عید

احساستو درک میکنم
پاسخ :
ممنون
Soran
۲۸ فروردين ۹۵، ۲۱:۳۳

Hi
If possible, visit our blog
Latest sites online money

I'm waiting for you

Bye

پاسخ :
In the eyes of his Srkhvahm
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۲:۳۳
وای چه شروع بدی!
منم امسال نوروز افتضاحی داشتم.فقط پنج روز اولش خوب بود.
پاسخ :
مال من که اصلا خوب نبود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ