یادش بخیر(نوستاژیک)-قسمت اول

 

یادش بخیر خیلی باهاش خاطره داشتیم البته هنوزهست اما کم هست.

علی محمدرضائی
yasi adkd
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۰۲
یادش بخیر
پاسخ :
بله
.....Arefeh .....
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۱۶
خاطره داشتیم؟!!!
من هنوزم باهاش خاطره دارم واقعا یادش بخیر
پاسخ :
من که هنوز دارمش
امیروحید کوچولو
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۱۶
سلام...
نوستالژیای الکی... .
پاسخ :
ینی چی الکی خب نوستالژیه دیگه
نرگس ..
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۲۷
سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی سایت زیر رو لینک کن عزیزم. ممنونم
arcashop.ir
پاسخ :
سلام ممنون چشم دنبال میشی به شرطی که شما هم من رو دنبال کنی
نرگس ..
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۲۷
سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی سایت زیر رو لینک کن عزیزم. ممنونم
arcashop.ir
پاسخ :
چندبار میگی عزیزم؟
دلقــ ــک
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۳۰
:)
یادش بخیر جدا ...
پاسخ :
بله
فاطمه .ح
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۳۱
اتفاقا زیاد هم هست. کی گفته کم هست!! اینکه نوستالژیک محسوب نمیشه :/:/
پاسخ :
منظورم از کم بودن کم دیده شدن وکم بازی شدن است
ناشناس
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۴۰
یادش بخیر
پاسخ :
بله
.....Ehsan ....
۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۴۹
عجب روزگاری بود..
دنبال شدیدخوشحال میشم دنبال کنید....
پاسخ :

بله....

چشم شما هم همین طور

سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۲:۲۹
واااای فوتبال دستی!
من وقتی دبستانی بودم یه کتاب داستان خوندم که یه جاییش شخصیتا یه بازی ای شبیه فوتبال دستی با هم می کردن.بعد اینقدر من عاشق این کتابه شدم که تاجایی که می تونستم کارای اونارو انجام می دادم.برای همینم به بابام پیله کردم و آخرم با خواهرکوچولوم رفتیم و فوتبال دستی خریدیم.خیلی برام خاطره انگیزه چون بابام خیلی اهل این نبود که هرچی ما خواستیم واسمون بخره.ولی اون موقع شاید چون بچه های خوبی بودیم کوتاه اومد.البته یادمه دوره خیلی کوتاهی واسمون جذابیت داشت و کم کم حذفش کردیم. هنوزم داریمش فکرکنم.توپش که هنوز هست.
پاسخ :
من که هنوز دارم ولی خیلی ازش استفاده نمی کنم ولی همون یه کم حال میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ