پارسی راپاس بداریم قسمت دهم-آخر

سلام. قراربود تااول ماه رمضون دیگه پست نگذارم امااین پست جامونده بود والن گذاشتم.

درآخرین نظرسنجی ازشما پرسیده بودم که آیا دوست دارید پست های <<پارسی راپاس بداریم>>راادامه بدهم وبعضیها گفته بودند که ادامه بده وبعضی ها گفتندنه.طبق آدرس زیر:

لینک

درزیرفایل پی دی اف کل کتاب پارسی راپاس بداریم راواستون گذاشتم:

دریافت
حجم: 240 کیلوبایت

علی محمدرضائی
Nasim dew
۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۲۱
بسیار عالی
پاسخ :
ممنون
yasi adkd
۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۳۶
عالی بود مرسی:)
پاسخ :
ممنون
.....Arefeh .....
۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۴۶
چی هست این؟
پاسخ :
دان کن میفهمی
آقای سر به هوا ...
۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۴۶
دستت درد نکنه :دی
پاسخ :
کاری نکردم که
خانم خونه
۲۰ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۵۸
ممنون
پاسخ :
قابلی نداشت
مــــــــ. یــ.مــ
۲۰ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۱۳
:)
به نظر میاد کتاب خوبی باشه تو فرصت مناسب میخونمش
متشکر:)
پاسخ :
بله کتاب خوبیست حتمابخونش
❤❤ پسر خوب ❤❤
۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۳
ممنونم
مرسی ازتون
پاسخ :
خواهش میکنم قابلی نداشت
Amir Mq
۱۰ خرداد ۹۵، ۰۳:۱۱
سلام دوست خوب من! ضمن اینکه وبلاگ عالی داری و برای مطالب زیبات متشکرم؛
اگه دنبال یه سایت مناسب برای دریافت عکس نوشته های جدید می گردی من AXneveshte رو پیشنهاد می کنم! یه عالمه تکست گرافی قشنگ و متن های زیبا رو می تونی در عکس نوشته دات آی آر ببینی!
حتی اگه مایل باشی از تصاویرش تو وبلاگ فوق العاده ات هم استفاده کنی و خاص بشی!
با لینک کردن ما به بازدید ویلاگ خودت و ما هم کمک می کنی :)
پس معطل نکن و یه سری بهش بزن...

عکس نوشته | اولین مرجع تخصصی تکست گرافی
عکس نوشته عاشقانه| عکس نوشته فلسفی| عکس نوشته سخن بزرگان| عکس نوشته مذهبی

پاسخ :

سلام

وب خوبی داری اما دانلودی بودن عکس ها خوب نیست

www.4kia.ir
۱۵ خرداد ۹۵، ۱۲:۱۷
باسلام
می خواهی از فروش فایل های خاک خورده ی خود کسب درآمد کنی؟
یک سایت و یا یک فروشگاه حرفه ای و رایگان می خواهید؟
www.4kia.ir
پاسخ :
نخیر
خادم هیئت
۱۹ خرداد ۹۵، ۱۳:۵۵
سلام دوست عزیز

من وبلاگ شمارو دنبال کردم...
ممنون میشم دنبال بفرمائید :)

یا علی مدد
پاسخ :
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ