به نظرتان بااین بچه چه کنم؟

به نام حضرت حق

به نظرتان چه کنم؟

به نظرتان بااین بچه چه کنم؟

امروزتولدبچه ای ست که درتاریخ 25خرداد94 به دنیااومدوالان میتواندتاتی تاتی کندومقداری راه برود.یادم می آیدکه آن روزازمدرسه برگشته بودم وامتحان ادبیات هم داشتم وخراب کرده بودم اساسی.حالم اصلا خوب نبودچون میگویند اگرامتحان اول وامتحان آخرروخراب کنی همه امتحانهاراخراب میکنی ومن امتحان اول روخراب کرده بودم ودرآستانه امتحان آخربودم.به بیمارستان رفتم تاخودم رادرمان کنم که صدای گریه ای شنیدم.

صدای بچه ای بودکه ازاتاق زایمان می آمدمن به طرف  اتاق رفتم ودیدم بچه ای سفیدرو داردگریه می کند.به پرستارگفتم خانم پرستار

مادریاپدراین بچه کجایندکه بهشون بریک بگم به خاطر بچه به این خوشگلی به دنیاآوردن؟

اشک درچشمانش جمع شدوگفت:مامادراین بچه روخونین ومالین جلوی دربیمارستان پیداکردیم وپدرش هم نمیدانیم کجاست؟ومتاسفانه مادرش هم سرزا رفت ومافقط تونستیم بچه رونجاتش دهیم.

من  دلم سوخت ودرفکرخودم گفتم ینی این بچه حالا میخوادچه کند؟اوکه کاری بلد نیست..........

تازه به دنیا آمده ونه پدرداردنه مادر.................

تصمیم گرفتم به دروغ بگویم که من پدراین بچه رومیشناسم وبچه روبگیرم وخودم بزرگش کنم.

خلاصه بچه روگرفتم وبردمش خونه وفقط به دادشم گفتم که اوضاع ازچه قراراست.

.

.

.

.

.

درطی این یکسال که گذشته من دریکی ازاتاق های پشتی خانه مان ازاین بچه مراقبت می کنم وهردفعه هم آمدم تا موضوع روبگم یک مسئله ای پیش آمدونشدبگم.لطفن یک راه حلی بهم پیشنهاد بدید دارم دیوانه میشم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

............................................................................

خیلی ممنونم که تابه اینجا به درددلهای من گوش کردید.لطفن راهنماییم کنید.

***

اون بچه الان اسمش یاسانه ومنظورمن ازبیمارستان اینترنت هست ومنظورمن از پرستار،محمّدجوادحیدری پرچکوهی

است که من روبا وبلاگ نویسی و((بلاگ دات آی آر))آشنا کرد.

امروزآفتاب لب بوم یکساله شدوامیدوارم صدسالگیش  روباهم جشن بگیریم.

به امیدآن روز.پایان

علی محمدرضائی
سیّد محمّد جعاوله
۲۵ خرداد ۹۵، ۱۰:۱۵
موفق باشید
پاسخ :
سلامت باشید
دلقــ ــک
۲۵ خرداد ۹۵، ۱۰:۳۳
تولدت وبلاگتون مبارک :)
موفق باشید ...
پاسخ :
ممنون
sevil ...
۲۵ خرداد ۹۵، ۱۱:۵۹
مبارککککککککککککککککککککککککککک
پاسخ :
مبارک شماهم باشه
bahar ...
۲۵ خرداد ۹۵، ۱۲:۵۹
تبریک
پاسخ :
تبریک
امیروحید کوچولو
۲۵ خرداد ۹۵، ۱۴:۵۹
سلام...
منو باش که فکر کردم داری چرت و پرت می‌گی... ^______^
پاسخ :
سلام
چرت وپرت چیه واقعیته
yasi adkd
۲۵ خرداد ۹۵، ۲۰:۱۹
تولدش مبارک :)
پاسخ :
ممنون
ناشناس
۱ تیر ۹۵، ۱۱:۲۶
مبارک
پاسخ :
مبارک
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۲:۱۹
خیلی باحال نوشتی ایده ی جدیدی بود!
پاسخ :
هوووم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ