چرا همه ایرانیا...؟

چرا همه ایرانیا یه رفیق به نام ممد دارن مثلا خودم رفیق به نام ممد ندارم ولی تا دلت بخواد رفیق به نام ممد جواد دارم:

ممدجوادحیدری،ممدجوادغلامیان،ممدجوادعسگری،ممدجوادسهرابوندو...

واقعاچرا؟

علی محمدرضائی
شاهین ام
۴ تیر ۹۵، ۱۱:۲۵
عجبببب
پاسخ :
مشتی رجیب
رفیق خاموش
۴ تیر ۹۵، ۱۲:۲۸
نمیدونم:))
پاسخ :
منم نمی دونم
دلقــ ــک
۴ تیر ۹۵، ۱۲:۳۲
خدا برات حفظشون کنه :)
پاسخ :
ایشالا
Lady cyan ※※
۴ تیر ۹۵، ۱۲:۳۳
:)))))))))))
نمیدونم خب ممد زیاده 
پاسخ :
آره
علی رحمانی پور
۴ تیر ۹۵، ۱۴:۱۰
منم دارم

دخترا شمامگه رفیق به نام ممد دارین که کامنت گذاشتین
بحث مردانس
پاسخ :
خدا برات حفظشون کنه
خخخخخخخخ
والا
سیّد محمّد جعاوله
۴ تیر ۹۵، ۱۵:۳۹
خوبه که محمد
اسم زیباییه
من از الان رفیقت میشم
اسمم ممد حواد نیست

ولی محمد هستم

متشکرم.
پاسخ :
بله خوبه
ممنون که رفیقم شدی
:-)
💕 پسر خوب 💕
۵ تیر ۹۵، ۰۱:۳۸
خخخخخخخ
محمد تو دین ما جای خاصی داره خب
پاسخ :
بله
اتفاقا کار خوبیه همه اسمشون رو محمد یاعلی بزارن
sevil ...
۵ تیر ۹۵، ۱۳:۱۷
خدا همه ممدارو حفظ کنه
پاسخ :
ایشالا
خودم ...
۵ تیر ۹۵، ۱۹:۱۹
به همون دلیلی که ما کلی فاطکه داشتیم.ابته الان دیگه کم شده.تنوع جاشو گرفته:)
پاسخ :

فکرکنم منظورت فاطمه باشه نه؟

برعکس ماکلا توفامیل دخترکم داریم

حوری دخت
۶ تیر ۹۵، ۰۲:۳۳
خب خب
الان ژست خانوم معلمی گرفتم
اخه پسر گلم،حیف نیست اسم ب این قشنگی رو شکسته تلفظ میکنید.
محمد خیلی زییاتر از ممد می باشد.
پاسخ :
خخخخ
بله حیف است...
ولی من یخورده برای طنزش اینجوری گفتم
ودرضمن اینجوری جا افتاده دیگه
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۲:۰۱
:))
خب برای این که 90 درصد پسرا اسمشون محمد و مشتقات محمد است.اسم خواهرزاده ی خودم که خیلی هم بچه بامزه ایه محمدصادق است.
پاسخ :
آهان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ