اگه نخونید شاید پشیمون بشید....

به نام حضرت حق

خسته ام خیلی خسته‌ام از دسته این زندگی،خسته ام ازسال۹۵ از تمام بدبختیهاش.

البته سالی رو که در ماشین پدر تحویل کنی بهتر ازاین نمیشه.

سالی رو که کل عید بشینی و جریمه های شیمی ات رو بنویسی (البته کل کلاس جریمه شده بودن)وبعدش بیای بری تو اینترنت ببینی ترافیکت تموم شده.

بعد از اون ببینی که سیزده بدر است و تو هنوز ازکتاب ها هیچی نخوندی و چون درقم بادوطوفانه پدرت میگه نمیریم سیزده بدر وپدرت میگه بشین درس بخوان.

هیییییی...

ازفرداش هم که باز بوی گند مدرسه...

وبازهم خستگی،بدبختی و....

من دراین سال خیلی چیزهامو از دست دادم:

عیدمو،آرامشمو،تاحدودی مدرسمو و....

عید روکه گفتم.

آرامشم رو برای این میگم چون از۲ خرداد پدر بزرگم به خانه ما آمد وماندنی شد چون مریض است وکارهای خیلی عجیبی میکنه که دیگه پوست ما کنده شده ودرضمن انقدر بلند حرف میزنه وبلند عطسه میکنه که دیگه ساختمان مون داره میاد پایین وفکر کنید من تو همچین وضعیتی درس میخواندم.

مدرسه ام به دلایلی شاید نتونم درون ش درس بخونم وبرم مدرسه عادی .

اینم تکلیفش تاچند روز دیگه معلوم میشه.

من خیلی خستم ازین بدبختی ها....

گفتم مدتی شایدهم برای همیشه بروم واستراحت کنم شاید اوضاع بهتربشه.

ومدتی اینجا پست نزارم.

من خیلی برا اینجا آرزو داشتم ولی بهشون نرسیدم.

امیدوارم خاطرات خوبی داشته باشین ازاینجا...

لطفا دنبال کردن این وبلاگ رو خاموش نکنید،چون به زودی شاید هم کمی دور برمی گردم.

به همین دلیل هم اینجا رو حذف نمی کنم...

برای خودم هم خیلی سخته که جدا بشم ولی...

تا آن روز......

خداحافظ همه ی شما.....

پایان

علی محمدرضائی
Lady cyan ※※
۱۰ تیر ۹۵، ۱۱:۱۹
:(
موفق باشیین
برگردید حتما 
ما فراموش تون نمیکنیم
پاسخ :
:(
سلامت باشین
چشم به زودی...
ممنون
رفیق خاموش
۱۰ تیر ۹۵، ۱۱:۲۴
موفق باشید منتظریم تا بزودی برگردین 
پاسخ :
سلامت باشین،منم منتظرم
دلقــ ــک
۱۰ تیر ۹۵، ۱۱:۳۸
ای بابا چرا میرین ؟؟؟
به نظرم اگه خسته شدین یه مدت فاصله بگیرین ولی برای همیشه نرید ...
به هر حال موفق باشید...
انشاء الله روزای خوب براتون از راه برسه ...
پاسخ :
گفتم خسته ام
چشم
سلامت باشین
ایشالا
sevil ...
۱۰ تیر ۹۵، ۱۲:۲۶
موفق باشیییییییییییی
پاسخ :
سلامت باشی
💕 پسر خوب 💕
۱۰ تیر ۹۵، ۱۲:۳۴
آخی
جدی خیلی بده که عیدتو از دست بدی! خیلی بده!
یهو ببینی که سیزده بدر شده خیلی بده
خیلی بد بیاریه که تو ماشین سالو تحویل کنی!
امیدوارم هر چه سریع تر حالِ دلتون خوب بشه
پاسخ :
واقعا بده
ایشالا
محمدمهدی باقری
۱۰ تیر ۹۵، ۱۳:۱۲
واقعا خوب شد خوندم
خخخ
زود برگرد
:(
پاسخ :
هوووم
خنده داره؟؟؟؟
چشم
:-(
علی رحمانی پور
۱۰ تیر ۹۵، ۱۳:۳۸
خوش اومدی عزیزم
ما هم رو به اتمامیم
پاسخ :
منظورت خوش رفتیه؟
خخخخ
شما چرا؟شما که تازه اومدید
یحیی پروین
۱۰ تیر ۹۵، ۱۴:۵۸
وقتی احساساتی شدی، هیچ وقت تصمیم نگیر :) این یه توصیه دوستانه بنده به شما رفیق عزیز
پاسخ :
من احساساتی نیستم خستم
حوری دخت
۱۱ تیر ۹۵، ۰۱:۵۸
موقث باشید
خسته هم نباشی
پاسخ :
سلامت باشین
yasi adkd
۱۱ تیر ۹۵، ۱۴:۵۰
امیدوارم با حال خوش برگردید
پاسخ :
ایشالا
محمدمهدی باقری
۱۱ تیر ۹۵، ۱۷:۲۴
سلام
نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد.
التماس دعا
پاسخ :
چشم
bahar ...
۱۲ تیر ۹۵، ۱۲:۲۲
/: یکم بزرگترتایپ میکردی
پاسخ :
ببخشید
پشم شیشه
۱۴ تیر ۹۵، ۱۵:۵۸
سلام وبلاگ جالبی دارید
من پشم شیشه نویسنده وبلاگ مرد تنهای شبم و زندگی خودمو مینویسم که چطور از عشق دنیوی به عشق حقیقی یعنی خدا رسیدم
تمایل دارو همو دنبال کنیم
اگر شما نیز مایلید که همو دنبال کنیم با دنبال کردنتون به من بفهمونید:)
موفق و پیروز باشید
در پناه حق
پاسخ :
پس شما ازین مطلب چی خوندی؟
محمد رضا
۱۷ تیر ۹۵، ۱۱:۴۵
اون اینترنت تموم شدنه اخ اخ اخ


دنبالت میکنم
پاسخ :
آره
متاسفانه تا مدتی نیستم
مقداد منطقی
۱۴ مرداد ۹۵، ۱۳:۰۸

سلام. مطالب اخیر شما را خواندم. خیلی خوب بود و بهره بردم.

*همچنین از شما دعوت میکنیم تا مطالب اخیر ما را هم ملاحظه کنید:

دکوراسیون منزل افراد مشهور-مایکل جکسون

پاسخ :
چشم سر میزنم
پشم شیشه
۱۶ مرداد ۹۵، ۲۱:۵۶
سلام ازهمراهیت ممنون
شمام وبلاگ دلنشینی داری
دنبال شدید:)
پاسخ :
سلام،خواهش میکنم
ممنون از نظرت
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۵۹
من یه مدرسه ی خاص خیلی خیلی سختگیر بودم که همه می گفتن عالیه فوق العاده س و از این حرفا.سه سال عمرم اونجا تلف شد و وحشتناک ترین سالهای عمرم رو اونجا گذروندم اما امسال بالاخره اومدم مدرسه دولتی و تازه دارم معنی زندگی رو می فهمم:)تازه قصد ادامه دادن رشته ی خودم رو هم ندارم و می خوام کنکور هنر بدم.
به تو هم پیشنهاد می کنم همین کارو بکنی.همه می گفتن نرو سال آخره ولی من گفتم سه سال تلف شد سال آخرش می خوام واسه خودم باشم. حتی اگه بحث پیشرفت تحصیلی و این مزخرفات هم باشه به چیزی که ما تو مدرسه های سختگیر از دست می دیم نمی ارزه.به شخصیتی که ازمون خرد می کنن و آسیبهایی که بهمون می رسونن نمی ارزه. هنوزم کابوس مدرسه قبلی باهامه و پشیمونم که چرا زودتر این کارو نکردم.
پاسخ :
من خودمم دوست دارم این کارو بکنم ولی خانواده نمی گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ