همچون شاه باش......

علی محمدرضائی
رفیق خاموش
۱۷ مرداد ۹۵، ۱۷:۳۸
 خوشمان آمد :)
پاسخ :
هوووم
سرباز صفر
۱۷ مرداد ۹۵، ۱۷:۴۵
سلام برادر
خیلی وقت بود به روز نکرده بودید
:)
بروزیم
:)
التماس دعا
پاسخ :
سلام
دلیلش را گفته بودم

چشم حتما
محتاجیم به دعا
HOSSEIN MALEK HOSSEINI
۱۷ مرداد ۹۵، ۱۷:۵۹

با سلام!

دوستان شما میتوانید با ارسال آدرس وبلاگتان، وبلاگتان را جزء پیوند های خود قرار  دهیم.فقط آدرس وبلاگ و عنوان آن را برای ما ارسال کنید.

(بخش نظرات یا به ایمیل terrar2015@gmail.com)

با تشکر. منتظر هستیم 

پاسخ :
خیلی با تبادل لینک موافق نیستم
some one
۱۷ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۱
استعداد های درخشان هستید؟
ار بله کجا و اسم مدرسه؟
پاسخ :
من کی گفتم استعداد درخشان هستم؟
که البته هستم،قم ،دبیرستان نمونه دولتی ایزدی
ایمان ایکس
۱۷ مرداد ۹۵، ۲۰:۳۱
زیبا بود
(:
پاسخ :
هوووم
Nika# ‌‌‌‌
۱۷ مرداد ۹۵، ۲۱:۱۲
لایک
ممنون میشم به وب منم سر بزنی
پاسخ :
لایک برای شماست
چشم
محمدجوادحیدری پرچکوهی
۱۹ مرداد ۹۵، ۱۰:۳۶

حسی به ش ندارم...

ینی اصلن به نظرم چرت می گه...

پاسخ :
عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب.............
همه میگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن خوبه تومیگی چرته...
کارشناس پارت
۲۱ مرداد ۹۵، ۱۰:۴۷
علی محمدرضایی درود
مطلب همچون شاه باش...... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم www.partchap.com

پاسخ :
درود بر شرفت
ممنون
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ