این یه پست کامله(به مناسبت تابستون)

به نام حضرت حق

این تابستان هم مثل تابستان های دیگه همینجوری تخت گاز داره میره جلوومابایدازوقت خودمون خوب استفاده کنیم.

من به پیشنهادفاطمه.ح دارم یه پست مینویسم درباره کارهایی

که میتوانیم دراین تابستان بکنیم:

1.رفتن به شهربازی:

به نظرمن شهربازی فقط برای بچه هانیست وهرکس از2ساله تا 200ساله بهش احتیاج داره.چون محلیه برای تخلیه کردن خود.  وکلا به آدم خوش میگذرد.

دروسایل شهربازی خیلی ازوسایل هستند که بعضی هاشون به آدم خوش میگذره وبعضی هاشونم اصلا خوشن نمیگذره وبه نوعی چرته.

من دراین وسایل بیشترازهمه ماشین برقی روخیلی دوست دارم،اما میخوام درباره کشتی اژدر باهاتون صحبت کنم.

کلا وسیله ی عجیبی ست.اولش که راه میفته آدم میگه چه وسیله ی مسخره ایه.خیلی کم میره بالا واصلا هم ترس نداره.ولی یک دقیقه که میگذره آدم قلبش میاد تودهنش وانقد زیاد میره بالا که آدم پشیمون میشه که چرااصلا سوارشد.یه دف که من سوار شده بودم یه خانم بود که انقد ترسیده بودودادمیزدوخداوپیغمبرویادمیکرد که من یه لحظه یادقیامت افتادم.جالبی این وسیله اینه که وقتی می آی پایین بااینکه اون بالا خیلی میترسی،حال خوبی داری اما وقتی به خونه میرسی یک تحول عجیبی درونت اتفاق می افته.اول معده ت بهم میریزه وبعدهم یک اتفاق عجیب.(استفراغ)

مال من که همیشه همینه.

2.دیدن سریال های بیخود تلویزیون(خخخخخخخخخخ):این پیشنهاد بدنیست وحدود40روز الاف میشی وبعدش هم میبینی هیچی نمیشه.البته این شبها سریال قشنگی ازشبکه3پخش میشه به نام پریا که سریال قشنگی ست وتوصیه میشه.هرشب ساعت21.

3.رمان خواندن:خواندن کتاب ورمان کلا کارخوبی ست وتوصیه میشود وتقریبا کل وقت رامیگیرد.

اگرهم پول نداریدکه رمان بخرید،میتوانید یک نرم افزارخوب رادانلودکنیدبه نام رمان خانه.دریافت

این نرم افزار پراست از رمان های خوب.

4.دیدن عکس نوشته های طنز:شما میتوانیدعکس نوشته های طنزرودراینترنت ببینید امااگه حال گشتن دراینترنت رو ندارید میتونید برنامه مجموعه ترول رادانلودکنید.

وکلی بخندید.دریافت

5.سرزدن به وبلاگ های بیان:الف)همینجا:اگه حالتون بد بود میتونید بیایید اینجا وحالتون خوب بشه.

ب)آقای سربه هوا:این وبلاگ پراست از نوشه های قشنگ وشما میتونید وقتتون روپرکنید.

ج)خیلی دیگه از وبلاگ های دیگه هم هستند که قشنگ مینویسند ودیگه ذکرنمیکنم.

پایان

علی محمدرضائی
پرواز ...
۲۰ مرداد ۹۵، ۱۲:۱۳
شهربازی که عالیه....هیجانش رو دوست دارم...

من اهل دیدن تلویزیون نیستم...اصلا...
نوشته های اقای سر به هوا عالین...
پاسخ :

بله

چرا آخه؟؟؟؟؟؟/گرچه میدونم برنامه هاش جرته ولی چه کنیم.

اونم بله...

سیّد محمّد جعاوله
۲۰ مرداد ۹۵، ۱۴:۴۵
موفق باشید
پاسخ :
سلامت باشی
zahra zamany
۲۰ مرداد ۹۵، ۱۸:۰۳
ممنون از توجه شما به شیعه بلاگ
وبلاگ شما در شیعه بلاگ لینک شد
یاعلی
پاسخ :
خواهش میکنم
دست شما درد نکنه
علی یارت
محمد آذرکار
۲۳ مرداد ۹۵، ۱۳:۲۳
ممنون که قابل دونستیدو سرزدید..
پاسخ :
خواهش میکنم
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۵۳
منم از وقتی فیلم خارجی دیدن رو گذاشتم کنار شبانه روز پای تلویزیونم.چرته ولی حال میده.ضمن این که برنامه های خوب هم داره.
پاسخ :
بله
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۵۳
هوم شهربازی...منم این کشتی رو خیلی دوست دارم.وقتی بار اول سوار شدم مردم تا تموم شد.ولی بعد از دوسه بار دیگه ترسناک نبود و دفعات بعدی دیگه هیجانی هم نداشت!
خیلی وقته شهربازی نرفتم.از خیلی اسباب بازیا می ترسم برای همین فکر می کنم نرفتنش می ارزه.
یه بار یه اسباب بازی نکبت سوار شدم که اسمشو یادم نیس ولی اینقدر وحشتناک بود و اینقدر حیغ زدم نگهش دار که نگهش داشت و آبروم رفت.
پاسخ :
خخخخخ من چون هر صد سال یه بار میرم شهربازی هنوز که هنوزه از کشتی اژدر میترسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ