جالبی

یکی ازجالبی های دوش حمام خونه ما اینه که هردودقیقه یک بار به چالش آب یخ دعوت میشیم.

علی محمدرضائی
ناشناس
۱۷ مرداد ۹۴، ۱۲:۲۵
خخخخخخخخخ
پاسخ :
خخخخخخخخخ وووووو
پرنا جعفر پور
۱۷ مرداد ۹۴، ۲۱:۵۵
به احتمال زیاد ابگرمکن دارید ههه
پاسخ :
نه پکیج داریم ولی معروف نیست
پرنا جعفر پور
۱۸ مرداد ۹۴، ۱۹:۳۳
مهم معروفیش نیست همشون همینن منم تازه کشف کردم وقتی درجش رو زیادی گرم تنظیم می کنید این شکلی می شه 
پاسخ :
نه کلا پکیج ماروهر درجه ای بذاری همینه
محمد مهدی سلیمی
۲۰ مرداد ۹۵، ۱۹:۴۹
بسیار جالب بود.
اگر خواستید به وبلاگ sinjim7.blog.ir
پاسخ :
چشم
سید مهدی سید مهدی
۲۰ مرداد ۹۵، ۲۲:۰۳
سلام
خوبه دیگه اون بیماری رو نمیگیرین
راستی آماروبلاگ شما درست شد؟
پاسخ :
سلام
کدوم بیماری؟
مگه خراب شده بود؟
رفیق خاموش
۲۰ مرداد ۹۵، ۲۲:۲۸
زمستون خیلی جالبتر میشه :)
پاسخ :
بله
من دلم پاکه ...
۲۰ مرداد ۹۵، ۲۳:۲۸
خخخخ چه باحال ...
پاسخ :
خخخخ وووو
بله باحاله
سید مهدی سید مهدی
۲۱ مرداد ۹۵، ۰۱:۰۸
سلام
 آب سرد طبق بعضی نظرات پزشکان برای یه نوع بیماری خاص و درمانش مفیده
دیروز آمار وبلاگ ، تعداد بازدیدکننده و ... به هم ریخت
پاسخ :
علیک سلام
آهان
نه مال من بهم نریخت
اگه منظورت اون نظرات خارجکیه مال من چندوقت پیش بود
علی رحمانی پور
۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۴۷
مام همینطور
پاسخ :
چه جالب
من دلم پاکه ...
۲۱ مرداد ۹۵، ۱۱:۳۲
نوووچ نووچ با ماهم اره ححخخخ😅😅

پاسخ :
مگه چی گفتم
من دلم پاکه ...
۲۱ مرداد ۹۵، ۱۸:۱۵
همووون خخخخخ خخوووو

بابا سنی از ما گذشته خخخخخ😅😅
پاسخ :
آهان
ببخشید غلط کردم،من که ازسنتون خبر نداشتم که...
من دلم پاکه ...
۲۱ مرداد ۹۵، ۱۸:۱۹
دیگه تکرار نشه .....

یبار دیگه تکرار کردی ، میام براتاااااا 😅🔫🔫
پاسخ :
اوه اوه ترسیدم...
خخخخخ
من دلم پاکه ...
۲۱ مرداد ۹۵، ۱۸:۲۲
بععععله چی فکر کردی .....3برابر توسن دارم خخ
حخخخخخخخ😅😅😅 
پاسخ :
سنم رو از کجا میدونی؟
مگه چندسالته؟
من دلم پاکه ...
۲۱ مرداد ۹۵، ۱۸:۲۸
 
ما همه جا ستووووون پنجم داریم .😊

چی؟؟؟دیگه این جمله رو تکرار نکنیاااااا 😡

هیچ وقت این سوال از یه خانوم نپرس به باد فنا میری خخخخخخ
پاسخ :
خخخخخ
ولی من سنم کم نیست از کجا معلوم شاید بیشتر از تو باشه
چشم دیگه تکرار نمیکنم
من دلم پاکه ...
۲۱ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۳
نیست خیالت تخت تخت خخخخ

اهوووم حالا خوب شد 😅😅😅
پاسخ :
باشه
:-)
محمد رضا
۲۱ مرداد ۹۵، ۲۱:۳۵
مطالبت قشنگه اما اسم وبت ربطی نداره بهش
در کل ممنون که دنبالم میکنی
پاسخ :
اسم وب به خاطر اینه که این وبلاگ مریضی سختی داشت وتادم مرگ رفت اما به دنیا ی بلاگ باز گشت
به همین دلیل آفتاب لب بومه
محمد
۲۲ مرداد ۹۵، ۱۶:۵۱
عالی بود کلی خندیدم
پاسخ :
نخند عزیزم به همین مصیبت دچار میشی
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۵۰
:)))
ولی ما یه چالش دیگه به نام غرق شدگی داریم چون تا دودقیقه دوش باز باشه به علت فناوری فوق پیشرفته چاه!!آب تا ساق پامون بالا می یاد و این واقعا مصیبت باره.
از حموم که می خوام بیام بیرون باید برم روی یه چیزی وایسم و بعد بپرم چون قاعدتا نمی خوام پامو تو اون آبای جمع شده ی کثیف بذارم.
پاسخ :
چه جالب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ