تاحالادقت کردین؟؟

تاحالادقت کردین یه پاک کن هیچوقت تموم نمیشه!!!

.

.

.

.

بلکه نصف که میشه یاگم میشه یا دزدیده میشه...

نه جان من دقت کرده بودین؟؟؟؟

علی محمدرضائی
آقای فِلینت
۲۳ مرداد ۹۵، ۱۹:۰۳
چند سالته عمو؟ 
پاسخ :
اولا که عمو خودتی دوما۱۷
من دلم پاکه ...
۲۳ مرداد ۹۵، ۱۹:۰۳

ماله من که همش گمو گور میشد پدر سوخته خخخخ😅😅

همش تقصیر این ارواح و اجنه هاست بخداااا 😅😅😅

پاسخ :
خخخخ
شاید
ویار تکلم
۲۳ مرداد ۹۵، ۱۹:۰۳
شاید هم از بس کثیف شه ک مجبور شیم اونو دور بندازیم :))
پاسخ :
اونم میشه
علیرضا امیدیان نسب
۲۳ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۲
اره درسته خخخخ
اما یه بار پاک کن من تموم شد
پاسخ :
چه جالب
پرواز ...
۲۳ مرداد ۹۵، ۲۳:۱۸
واقعا همین طوره :))
همیشه گم میشه...
پاسخ :
بله
علی صفری
۲۴ مرداد ۹۵، ۰۷:۴۳
آره-بنده دنبالش خیلی میگشتم ولی تکه ایش راپیدامیکردم آن هم گم میشدودیگه پیدانمیشد-آخه پاکن جان خیلی سکتمون دادیا ولی بازم داری میدی
پاکککککککککککککککککککککککککک کن.................
پاسخ :
خخخخخخ
some one
۲۴ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۵
بله
دقت کرده بودم!
پاسخ :
آهان
....مسعود ....
۲۴ مرداد ۹۵، ۲۲:۴۰
ممنون
پاسخ :
:))))))))))))))))
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۴۸
آره دقت کرده بودم:((
و غم پاک کن های گم شده تا مدتها باهام می مونه.
الان یه پاک کنی دارم ماشالا یه سالی عمر کرده.اگه کسی چشمش نزنه ان شاءالله اینو می خوام دیگه تمومش کنم...
پاسخ :
انشاالله گم بشه
خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ