لحظه‌ای آسمان تو بنگر... .

سلام. میلاد امام هشتممون مبارک.

علی محمدرضائی
محمد حسین
۸ دی ۹۴، ۱۵:۳۷
سلام دوست عزیز خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه سایت اختصاصی کار میکنم
بیا اونجا منم سایت دارم بهت کمک میکنم
http://nex2tafrih.binblog.ir/
پاسخ :
من اینجاروبیشتردوست داشت
ناشناس
۸ دی ۹۴، ۱۵:۳۹
قشرچ بود
پاسخ :
جان؟
ناشناس
۸ دی ۹۴، ۱۵:۴۰
ببخشیدقشنگ بود اشتباه شد
پاسخ :
اشکالی نداره
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۸ دی ۹۴، ۱۶:۱۳
کدامین سوال‌ت را ندادم جواب؟
پاسخ :
همین که چراازپیوندها بحذفمت
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۸ دی ۹۴، ۲۳:۴۵
ببخشیدقشنگ بود اشتباه شد!!!!


پاسخ :
اهان
آقای سر به هوا ...
۹ دی ۹۴، ۱۶:۲۲
عید شما هم با تاخیر مبارک ...
پاسخ :
ممنون
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۹ دی ۹۴، ۱۸:۱۰
اگه هنوز هنوز جواب کامنتات توی وب عکس‌م رود نخوندی بخون تا متوجه شی که به چه کار می‌آد!
پاسخ :
خوندم
صدای ma
۱۰ دی ۹۴، ۱۹:۴۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** **** *** عیدت مبارک D:
پاسخ :
ممنون
ehsan shabani
۱۹ دی ۹۴، ۰۰:۱۲
سلام
منم شما رو لینک کردم
پاسخ :
ممنون
مهدی ابوفاطمه
۲۲ دی ۹۴، ۱۱:۲۲
اهل تبادل لینک هستی داداش؟
پاسخ :
بله لینک شدی
مهدی ابوفاطمه
۲۹ دی ۹۴، ۱۵:۵۴
ممنون
عزیزجان شما هم لینک شدید
پاسخ :
:-)
نرگس جهانبخشی
۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۱۵
زیبا بود ممنون میشم شماهم دنبال کنید
پاسخ :
چشم
من دلم پاکه ...
۲۳ مرداد ۹۵، ۱۴:۵۱
شما یک آسمان باران نابی / برای خشکی چشم خرابی
میان کاسه های خالی ما / نزول قطره های مستجابی …
ولادت امام رضا مبااااک.....🙌

پاسخ :
شعر قشنگی بود
برشماهم مبارک
علیرضا امیدیان نسب
۲۳ مرداد ۹۵، ۱۴:۵۵
بر همهوی مسلمانان مبارک باد
پاسخ :
بر شماهم مبارک
سید مهدی سید مهدی
۲۳ مرداد ۹۵، ۱۷:۱۳
سلام
بر شما هم مبارک
پاسخ :
هدف من از پست عکس بود نه عید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ