تهدیدتان میکنم....(کسانی که دوس دارن دنبال بشن بخونن)

به نام حضرت حق

سلام...

چرا اینجوریه آخه...

80وخورده ای(نزدیک90)نفردنبال کننده دارم وبیشتراز14نظر درپستام دیده نمیشه.25نفرروهم دنبال میکنم ولی هیچی.

همین الان تهدیدتون میکنم اگرمیخواین دنبال بشین باید دراین پست وپستای بعدی نظربدین ولایک کنین.

یک هفته بهتون وقت میدم اگه سرنزین دیگه دنبال نمیشین.

پایان.

علی محمدرضائی
سیّد محمّد جعاوله
۳۰ مرداد ۹۵، ۱۲:۲۶
من که همیشه پای پابت وبلاگ شمام
پاسخ :
ممنون
پرواز ...
۳۰ مرداد ۹۵، ۱۲:۲۸
خیلی از دنبال کننده ها دکورین کلا :)

پاسخ :
بله
bahar ...
۳۰ مرداد ۹۵، ۱۳:۵۳
(((: والا خیلیا دکورین الکین
پاسخ :
بله
علی صفری
۳۰ مرداد ۹۵، ۱۴:۰۱
چی بگم دوستان گفتند

 منم بایدبگم با+100دنبال کننده

 قدرون این نظرات راهم بدون
پاسخ :
چشم
sevil ...
۳۰ مرداد ۹۵، ۱۵:۵۹
راست میگی منم مثل تو
پاسخ :

هووم

💕 پسر خوب 💕
۳۱ مرداد ۹۵، ۱۴:۳۶
من که وقت نداشتم
و البته حوصله هم نداشتم
پاسخ :
میدونم
رفیق خاموش
۳۱ مرداد ۹۵، ۱۷:۱۷
سلام :امیدوارم جواب بده :)
پاسخ :
فعلا که جواب نداده...
....مسعود ....
۱ شهریور ۹۵، ۰۵:۵۲
ممنون
پاسخ :
ازاینکه تهدیدتون کردم ممنونید؟
علی رحمانی پور
۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۲۸
من سی صد تا دارم و بیست و پنج تاشون فعالن
توقع کمتر وبلاگ بهتر
پاسخ :
من توقعم زیادنیس من انتظاردارم حداقل  اونایی که بهشون سرمیزنم بهم سربزنن
محمدجوادغلامیان
۱ شهریور ۹۵، ۱۳:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
علی پس سرت اینجا گرمه از صبح تا به حال هیچ پیامی توی کانال ******* ** نگذاشتی
هووووووممممم
پاسخ :
نه خیر سرم گرم نیس تبلتم رو بابام بی دلیل ازم گرفت...
محمد آذرکار
۲ شهریور ۹۵، ۱۱:۵۹
دوست بزرگوار حقیر هر کیو دنبال کردم مطالب جدیدشو میخونمو اگر خوشم اومد لایک میکنم و یا نظر میدم اما اگر خوشم نیاد نه نظر میدم نه لایک اما دکوری کسیو دنبال نمیکنم.
الان 150 تا دنبالم میکنن پستام فوقش 23-24 تا نظر میذارن باید برم خفتشون کنم؟؟!!!!
نه یه وقت هست یکی از یه مطلبی خوشش نمیاد این بچه بازیا چیه تو بیان!!؟؟؟
هر روز چند نفر میان میگن دنبال کن تا دنبالت کنم. منم تو خصوصیشون میگم دنبالت نمیکنم ، تو ام دنبال نکن لطفا!
دوست داشتن و دنبال کردن که زوری نیست ...
امیدوارم نظرمو تایید کنید!
موفق و پیروز باشید.
پاسخ :
اشکالی نداره ولی شما تابه حال اصلا نظرنذاشتید بله بایدخفتشون کنید!! خب اگه شما نمیخوای دنبال شی دیگه دنبال نمیشی اصلا نخواستیم
Parisa * ZY
۳ شهریور ۹۵، ۱۰:۴۶
:)))
واقعا عالیه! بعد اینهمه مدت،سومین وبلاگی که سر میزنم،اولین پستی که میبینم تهدیده 😂
ینی به این میگن ته شانس!
ولی ینی واقعا نظر و دنبال کردن و دنبال شدن انقدر مهمه؟ 😕
پاسخ :

سلام ازبازدیدت تشکر میکنم امیدوارم بازم بهم سربزنی ببخشید تهدید کردما

ولی دفعه اولت نیستا،چن دف دیگه هم سرزده بودی

zahra zamany
۸ شهریور ۹۵، ۱۹:۲۹
هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکنید...
:))
چشم سعی میکنیم نظر هم بدیم
پاسخ :

چشم

آفرین

سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۳۱
درجواب خانم پریسا باید عرض کنم که بله،توی عالم وبلاگ نویسی نظر خیلی خیلی مهمه و نویسنده وبلاگ اگه نظر نداشته باشه احساس بد مورد کم محلی قرار گرفتن بهش دست می ده.
پاسخ :
چه عجب یکی مارو درک کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ