همان هتل،همان اتاق،همان تخت،همان...

 به نام حضرت حق...

سلام...

امیدوارم که روزای خوبی روسپری کنین گرچه من روزای خوبی روسپری نمیکنم.

مشهدرفتن من امسال خیلی برام خوشایندنبودواصلا بهم خوش نگذشت وخیلی تکراری بود.

چون دقیقا همان هتل پارسالی بودودقیقا همان اتاق(202)ودقیقاهمان تخت نصیبم شد.

من پارسال یک مشکلی باهتل داشتم که آن هم دستشویی فرنگی اش بود.

چون کلا نسبت به پارسال هیچ تغییری نکرده بود همه چی تکراری بود وتنها چیزی که من ازش لذت میبردم قسمت غذاخوردنش بودکه البته آن هم نسبت به پارسال یخورده(کوچولو)سطحش پایین آمده بود.

مایکشنبه شب رسیدیم به قم واین دوسه روزه یخورده گرفتارکارهای دیگربودم که بعدادرباره ش حرف میزنم.

فعلاخداحافظ...

پایان.

علی محمدرضائی
علیرضا امیدیان نسب
۱۷ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۶
خداکنه دفعه بعد بهت خوش بگذره
پاسخ :
ایشالله
پرواز ...
۱۷ شهریور ۹۵، ۱۶:۱۰
ولی قبول کنید زیارتِ امام رضا به تحملِ هر چیزِ تکراری می ارزه :)
خوش به سعادتون :)
پاسخ :
بله قبول دارم
درصورتی که دلت خوش باشه
سیّد محمّد جعاوله
۱۷ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۳
احسنت
عالیست
متشکرم.
پاسخ :
الان چرا همچین نظری رفته بود تو هرزنامه؟؟؟
رفیق خاموش
۱۷ شهریور ۹۵، ۱۹:۵۰
سلام: زیارت قبول 

حالا خوبه از قسمت غذا خوردنش لذت می بردی :)


پاسخ :
بله
سیّد محمّد جعاوله
۱۷ شهریور ۹۵، ۲۰:۱۳
اصل زیارته
تختو هتلو اینا مهم نیس
بعضیا حاضرن تو خیابون بخوابن ولی برن زیارت

قبول باشه
پاسخ :
اون که بله هتلشم خوب بود ولی تکراری
elahe sodagar
۱۷ شهریور ۹۵، ۲۰:۴۶
التماس دعا
پاسخ :
محتاجیم به دعا ولی فکر کنم اینو باید قبلش میگفتیا
فاطمه .ح
۱۸ شهریور ۹۵، ۰۲:۱۳
درک میکنم وقتی میخوای بری یه سفر انتطار یه چیز جدیدو داری ولی با این مسائل که برخورد میکنی بلانسبت کوفت میسه به ادم :)))
پاسخ :
بله
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۱۷
اون توالت فرنگی رو خیلی موافقم.خیلی وحشتناکه واقعا.چون مامانم پادرد داره ما هم توالت فرنگی داریم ولی من هیچوقت مثل آدم یاد نگرفتم استفاده  ش کنم!پس فردا که خودمم پادرد بگیرم باید بمیرم دیگه...
پاسخ :
خیلی وحشتناک
منم همین طور باید بمیرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ