اینم قربونی من

اینم قربونی من برای عید قربان،همتونم فردا خونه ما دعوتید.

نخند وسع من درهمین حده.

عید هم برشما مبارک

علی محمدرضائی
سیّد محمّد جعاوله
۲۱ شهریور ۹۵، ۲۳:۰۹
زنده باشید
عیدتون مبارک

متشکرم
پاسخ :
سلامت باشید
ممنون
رفیق خاموش
۲۱ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۶
بره ناقلا  رو قربونی می کنی  :))

عیدتون مبارک 
پاسخ :
بله
ممنون
پرواز ...
۲۲ شهریور ۹۵، ۰۱:۵۱
عیدتون مبارک...
پاسخ :
ممنون
علیرضا امیدیان نسب
۲۲ شهریور ۹۵، ۱۱:۵۸
خخخخخخ عیدتون مبارک
خخخخ خیلی باحال بود. 😂😂😂😂😂
پاسخ :
خخخخ ووو
some one
۲۲ شهریور ۹۵، ۱۴:۱۱
((((((:
خوب بود دی:
پاسخ :
ممنون
bahar ...
۲۲ شهریور ۹۵، ۱۸:۴۰
(: مرسی دعوت
پاسخ :
:-)
رقَـیـه ..
۲۴ شهریور ۹۵، ۰۰:۲۶
جدا خیلی خندم گرفت
پاسخ :
منم همین طور
💕 پسر خوب 💕
۲۴ شهریور ۹۵، ۰۲:۰۳
خخخخخخخخ
من سیرابیشو میخواما!!!
پاسخ :
چشم سیرابیشم مال شما
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۱۳
خیلی بامزه بود انصافا:)))
قبول باشه ازتون :))
پاسخ :
انشاالله
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۱۵
با اجازه ت ذخیره ش کردم که به بقیه هم نشونش بدم:)))
پاسخ :
اشکالی نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ