خیلی بهش اعتقاد دارم....

خیلی به این ضرب المثل اعتقاد دارم:

تا نباشد چوب تر فرمان نبرند گاو و خر

چون خودم دقیقا همینجوری ام یعنی:تا نباشد چوب تر فرمان نمی برم منه گاوه خر

به هرحال منم این طوری ام دیگه

علی محمدرضائی
رسانه بلندآوا
۲۷ شهریور ۹۵، ۰۰:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است


کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
پاسخ :
خب چه کنم؟
some one
۲۷ شهریور ۹۵، ۱۱:۴۲
منم به این اعتقاد دارم:
خدا خرو میشناخت که شاخش نداد!
قشنگ تو جامعه  امروز چنین افرادی درو و برمون هستند(!)
راستی دنبالتان میکنم دنبالم کنید!
پاسخ :
یعنی الان میگی منم ازون دسته افرادم؟؟!!
دستت درد نکنه
رضا فتوکیان
۲۷ شهریور ۹۵، ۱۷:۵۹
سلام ،وبلاگ جالبی دارید.
خوشحال میشیم وبلاگ ما رو در قسمت دوستان تان یا هرجایی که دیده بشه قرار بدید.
ما هم متقابلا این کار رو خواهیم کرد.
ممنون
وبلاگ ازدواج آسان www.asanezdevag.blog.ir
منتظر پاسخ تان هستیم
پاسخ :
چشم
....مسعود ....
۲۹ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۸
از شما به دور
پاسخ :
هوووم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ