مسئله لایک و کامنت

دختره از ناخون پاش عکس انداخته ۶۰۰تالایک خورده+۴۰۰تا کامنت

.

.

.

.

.

.

.

.

اونوقت من از آبشار نیگارا پریدم پایین ۳تا دیس لایک خورده

علی محمدرضائی
آوانو
۲۹ شهریور ۹۵، ۲۲:۲۸
برای رسیدن به هدف،باید از مرز خستگی گذشت؛باید نیرومندتر از توان خود بود 
(گروتوفسکی)
پاسخ :
الان من چه کنم؟
جردآ
۲۹ شهریور ۹۵، ۲۲:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
همینه دیگه !!! ملت خاک برسر دنبال دختران فقط

http://********
پاسخ :
اینم میشه
علیرضا امیدیان نسب
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۹:۳۹
خخخخخخخ 
واقعا چیزی نمیتونم بگم
پاسخ :
اهووم
bahar ...
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۱۲
((((: ای باباع
پاسخ :
ای بابا چی؟
سیّد محمّد جعاوله
۳۰ شهریور ۹۵، ۲۰:۰۵
دختره اس دیگه
شما هم می نوشتی پریدن یک دختر
میشد
پاسخ :
مطمئنم نمی شد
....مسعود ....
۳۱ شهریور ۹۵، ۰۷:۴۶
به قول دوستان خخخخخخ
پاسخ :
به قول خودم خخخخ ووو
عای عم بــــهـــــار D:
۳۱ شهریور ۹۵، ۱۵:۲۹
خب نمیپریدید دیگه :))
پاسخ :
دقیقا یعنی چی نفهمیدم منظورت را
عای عم بــــهـــــار D:
۳۱ شهریور ۹۵، ۱۵:۵۹
تو جکی که نوشتید ، نوشته "از آبشار نیاگارا پریدم پایین سه تا دیسلایک خورد" ؛
منم گفتم نپرید که دیسلایک نخوره :|||
پاسخ :
آهان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ