خداحافظ بلاگستان

سلام ...

واقعا که شما بلاگی ها خیلی نامردید....

مگه من چی ازتون خواسته بودم؟

اصلا مگه اون کارچقدرارزش داشت که حاضرنشدید انجامش بدید؟

هیچکس منو دوست نداره...

خب اگه منو دوست ندارید میروم...

شماهم بمونید وبرید پستای خانم...روبخونید وبگیدبه به وچَه چَه...

یعنی من انقدرکم ارزشم که حتی یه نظربزارید بگید نمیتونیم اون کارو بکنم؟

چه جالب که من بااین قالب شروع کردم وباهمینم تموم کردم...

خداحافظ بلاگی ها و بلاگستان...

من هم برم بمیرم...

چه دنیای بی رحمیه...

علی محمدرضائی
فاطمه .ح
۱۰ مهر ۹۵، ۱۶:۲۲
نوشتن برای دل خودته نه دل بقیه :|
هر چی فکر میکنم دلیل درست و حسابی نمی یابم برای بستن وبلاگت!
پاسخ :

اون که بله اما وقتی کسی نیست بخونه براکی بنویسم

درضمن من توپست قبل خواهش کردم که ازم حمایت کنیدحتی یه نفرم نگفت باشه ازت حمایت میکنم

مـ ـهـ ـد ی
۱۰ مهر ۹۵، ۱۶:۲۵
:))
پاسخ :

من دارم میرم شمامیخندی؟

Afshin √
۱۰ مهر ۹۵، ۱۸:۵۲
اوووه اینقدر دلخوری نداره فکر میکنم بلاگفا بازدید و کامنت بیشتری داشته باشه من قبلا اونجا بودم یه سری بزنی بد نیست
ولی بنظر من بمون و سعی کن دوست پیدا کنی تا بهت نظر بدن
پاسخ :
چرا داره یه مدت بلاگفاهم بودم اونجا بدتر بود درضمن بلاگیها که نمیتونن دنبالم کنند سعی کردم ولی همشون بعدازیه مدت تنهام گذاشتن
علیرضا امیدیان نسب
۱۰ مهر ۹۵، ۲۳:۱۷
من هیچی ندارم بگم قبلن اینحوری بودم اما کم کم داره بهتر میشه
پاسخ :
من که همیشه این طوری بودم فقط یه مدت خوب بود
بهار خادمی
۱۲ مهر ۹۵، ۰۹:۰۱
موافقم...خانم .....!!مردده شوور دخترا:)))
پاسخ :
خوبه خودت دختری
بهار پاتریکیان D:
۱۹ مهر ۹۵، ۱۵:۰۴
سبکتون رو عوض کنید ..
پاسخ :
مثلا چه سبکی؟
درضمن من سبکم را دریاسان عوض کردم اما هیچکس توجه نکرد
پس باید بروم
حوری دخت
۲۰ مهر ۹۵، ۱۸:۳۷
سلام چی شده خب؟
خب بنظر من بیان ی سیستم دو طرفس بری کامنت بذاری میان و کامنت واست میذارن اینکه ناراحتی نداره
پاسخ :
هیچکس منو دوست نداره
من که به همه سرمیزنم اونا نمیان
....مسعود ....
۲ آبان ۹۵، ۲۰:۵۱
مگه چی شده!!!!؟؟؟؟
پاسخ :
بعداز صد سال تازه میگه لیلی زن بود یا مرد
ملت- حب
۳ آبان ۹۵، ۱۰:۱۷
ببینید من یه مدت بود هیچ بازدید کننده ای نداشتم
و دیگه نخواستم بنویسم
اما یکی گفت:برای خدا بنویس نه برای دیگران
الان خداروشکر وبلاگم رونق گرفته...
پاسخ :
هوووم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ