من ۷دوست خوب دارم...

به نام حضرت حق...

سلام...

امروزمتوجه شدم فقط۷دوست خوب دارم:بهارپاتریکیان،افشین،سویل،مسعود،علیرضاامیدیان نسب،حوری دخت وبه خصوص مجتبی مطوری.

حرف های شما باعث شدکه این وبلاگ راحذف نکنم ولی به زودی تغییراتی اساسی دراین وبلاگ خواهم داد.

راستی برد ایران درمقابل کره راتبریک وایام سوگواری امام حسین راتسلیت میگم.

درنظرسنجی یاسان  نیز شرکت کنید 

alimohammadrezaei.blogsky.com

علی محمدرضائی
حوری دخت
۲۰ مهر ۹۵، ۲۳:۴۹
منم که شلغم.
موفق باشین
پاسخ :
شما رو ببخشید یادم رفته بود
آخه من اسم کسانی رو نوشتم که در آخرین پست نظر داده بودن شما که نظر ندادی
ولی به هرحال اسمتون اضافه شد
فاطمه .ح
۲۲ مهر ۹۵، ۰۹:۳۱
کلمه. یاسان یعنی چی؟
پاسخ :
یعنی چی کلمه؟ یاسان یعنی لایق
فاطمه .ح
۲۲ مهر ۹۵، ۱۰:۴۰
اون نقطه رو دستم خورد بین سوالم.

اوکی.
پاسخ :
آهان
....مسعود ....
۲۲ مهر ۹۵، ۱۱:۲۴
متشکرم از لطفتون
پاسخ :
خواهش میکنم
علیرضا امیدیان نسب
۲۲ مهر ۹۵، ۱۷:۳۴
سلام
خواهش میکنم وظیفه بود دوست خوبم
پاسخ :
سلام دست شما درد نکنه
بهار پاتریکیان D:
۲۲ مهر ۹۵، ۱۸:۴۴
خوشحالم نمیری :)
پاسخ :
دست شماهم دردنکنه
پرواز ...
۲۴ مهر ۹۵، ۲۳:۰۰
دوستیتون پایدار :)
پاسخ :
البته دوستی مجازی مون پایدار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ