قسم به سایه ی روی...

سلام امید وارم ازین مداحی خوشتون بیاد
ازتون تقاضای عاجزانه دارم که در نظر سنجی یاسان شرکت کنید.
alimohammadrezaei.blogsky.com
اگرهم که سختتونه از منو وارد نظرسنجی بشین

علی محمدرضائی
....مسعود ....
۳۰ مهر ۹۵، ۱۶:۳۷
ممنون
پاسخ :
خواهش میکنم
ملت- حب
۳ آبان ۹۵، ۱۰:۱۴
چون حسین حسین پشت مداحیش داد زیاد خوشم نیومد
من ملایم گوش میدم
اما خب نظر هر کسی محترمه:)
موفق باشین
پاسخ :
من متن مداحی ش رو دوست دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ