بیاییم انقدر زود قضاوت نکنیم....

به نام حضرت حق

من نمیدونم آیا نشان دادن عکس پنج کچل که توی یک اتوبوس نشسته اند چه اشکالی دارد؟

مگه من چی گفتم؟؟؟؟

من فقط یک عنوان گذاشتم پنج تن آل کچل

یعنی پنج نفر که اهل خاندان کچل هستند

آن وقت این چه توهینی به ائمه اطهار دارد؟؟؟؟؟؟

من نمیدونم.........

لطفا انقدر زود قضاوت نکنید....

بیاییدباهم مهربان باشیم

الان کجایش توهین به ائمه اطهاربود؟؟؟؟؟

اصلامگه هر پنج تنی که من اسمشان را بیاورم میشوند پنج تن آل عبا؟؟؟؟؟

اصلامگه من مسلمان نیستم؟؟؟؟؟؟

پس چه دلیلی وجود داره که من بیام و پنج تن از شخصیت های بزرگ اسلام رو مسخره کنم؟؟؟؟

لطفا قبل از نظر دادن  یکم فکر کنید که نویسنده هدفش چه بوده از عنوان و متن یا عکس...

این رفتارها فقط کار یه عده آدم افراطی هست که بین مسلمانان تفرقه می اندازند وهر حرفی را ربط میدن به خدا وپیغمبر...

من فقط یه پست گذاشتم جهت خنده ودیگر هیچ...

این وبلاگ هم دیگر به روز نخواهد شد...

(شاید....)

والسلام...

علی محمدرضائی
فاطمه .ح
۴ آذر ۹۵، ۱۵:۲۵
بله حرف شما درسته. ولی بخاطر یه حرف از وبلاگ نویسی پشیمون نشو. اگه اینطوری بود که درِ وبلاگ خیلی ها تا الان تخته میشه :)
پاسخ :
بله ولی رسما به من گفتن کافر
علیرضا امیدیان نسب
۴ آذر ۹۵، ۱۵:۲۶
بابا اشکالی نداره اقا علی
منم هزار تا از این حرفا شنیدم تو کار خودتو ادامه بده خدا قاضیه نه اینا به کارت ادامه بده
اگه بخوای با این حرفا ناراحت شی و بری 
خیلی ازجاها بیشتر از اینا برخورد میکنی
پاسخ :
نه دیگه کار از کار گذشته و من دیگه بر نمی گردم به این وبلاگ مگر اینکه ازم عذر خواههی بشه
ولی در کل باهات موافقم

ژولیوس باخ
۴ آذر ۹۵، ۱۵:۴۳
منم قبلا زیاد از این حرفا بهم زده شده -_-
پاسخ :
اهوم
بالای آسمان
۴ آذر ۹۵، ۱۶:۱۰
من که اعتراض کردم سعی کردم مؤدبانه خدممتون عرض کنم برای اقتباس عنوانین از هر چیزی استفاده نکنیم.
اصلا قصد جسارت نداشتم
شما هم رو خودت کار کن که در  مقابل انتقادات شکیبا باشی، این شکیبایی باعث میشه پیش‌رفت کنی إن شاءالله.
قرار باشه مقابل هر اتاقادی سریع استعفاء بدی و بری که زندگی برات محال میشه
المؤمن مرآة المؤمن

پاسخ :
شما مودبانه گفتی اما بقیه چه
ولی دیگه کار از کار گذشته
من انتقاد پذیرم ولی شماها رسما به من گفتید کافر
سیّد محمّد جعاوله
۴ آذر ۹۵، ۱۷:۲۷
لطفا مطالبو درست بنویسید
شما نوشتی پنج تن آل کچل
خب خودتون قضاوت کنید
پنج تن آل عبا، پنج تن آل کچل
ما تلنگر زدیم که اقتباس شما ناخواسته داره شما رو بد جلوه می ده
و باز لطفا بعضی چیزا رو محترم بشمرید

پاسخ :
من درست نوشتم شما درست نخوندید
من که توضیح دادم شما نفهمیدید
بله شبیه هست ولی اون که نیست
شما نمیخواد تلنگر بزنید
آدم باید خودش عاقل باشه
چشم
پرواز ...
۵ آذر ۹۵، ۰۰:۲۱
امان از قضاوت...
پاسخ :
امان.............
بهار پاتریکیان D:
۵ آذر ۹۵، ۱۳:۰۴
حرف بقیه اصلا مهم نیست ،
نزنید این حرفارو .. :)
پاسخ :
چرا مهم که هست ولی خب....
چشم
.. باران ..
۵ آذر ۹۵، ۱۸:۱۵
سلام:ما که میدونیم منظور بدی نداشتید

متاسفانه بلد نیستیم انتقاد کنیم و  خیلی تند و تیز ایراداتو گوش زد می کنیم وقتی هم طرفو ناراحت کردیم بعد میگیم شما انتقاد پذیر نیستی..

من یه پیشنهاد دارم شما به جای ادامه ندادن  چند تاپست بذارید درباره روش انتقاد صحیح اینجوری حداقل چن نفری می خونن و یاد میگیرن اگه نقد میکنند چطوری بگن که سازنده باشه..

 اولیش خود من خیلی مشتاقم بخونم

منتظر پستای خوبتون هستم  :)




پاسخ :
سلام...
آفرین به شما دقیقا باهات موافقم
چشم شاید عملیش کنم
به زودی انشاالله....
درپناه حق
کاظم لمسو
۶ آذر ۹۵، ۰۰:۰۷
هیچ اشکالی نداره..
بازم از اینا بزار ):
پاسخ :
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ