عجب اسبیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه سوال چراجدیدامطالب فقط یک لایک میخوره؟؟؟؟؟؟

اگه جایش روبلد نیستید اون بالای مطلب یک قلب است

لطفا روی ان کلیک کنید.

یه چیزدیگه این قالبی هم که برای وبلاگ گذاشتم نیاز به جاوااسکریپت نداره به آدرس زیربرید توضیح داده چه بکنید

لینک

علی محمدرضائی
پرواز ...
۱۷ آذر ۹۵، ۲۱:۵۴
چه اسب جالبی !
پاسخ :
بله
.. باران ..
۱۷ آذر ۹۵، ۲۲:۴۵
 عجب اسبی :))
پاسخ :
واقعن عجب اسبیه
shina ...
۱۸ آذر ۹۵، ۱۰:۵۰
اییییی برا این چیه
پاسخ :
نفهمیدم منظورتو؟
علیرضا امیدیان نسب
۱۸ آذر ۹۵، ۱۲:۱۵
اره دیدمش این عکسو
خیلی باحاله
پاسخ :
اهوم
shina ...
۱۸ آذر ۹۵، ۱۸:۴۱
هیچی گفتم این چیه دیگه
پاسخ :
آهان
Mr. Beautiful Mind
۱۹ آذر ۹۵، ۱۰:۰۹
مگه میشه :)
شاید فتوشاپه :دی
پاسخ :
حالا که میبینی شده
نه فکرنکنم
....مسعود ....
۱۹ آذر ۹۵، ۱۱:۰۳
ممنون
پاسخ :
خواهش میکنم ولی چرا شما همش میگی ممنون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Haniye amiri
۸ دی ۹۵، ۰۱:۵۲
این واقعیه؟
پاسخ :
فکر کنم واقعی باشه
Morteza jahani
۱۶ دی ۹۵، ۱۵:۱۸
سلام اگه با تبادل لینک موافق بودین وبمو لینک کنین بعدش خبرم کنین تا وبتونو لینک کنم
پاسخ :
فعلا که کار دارم 
حوری دخت
۲۲ دی ۹۵، ۱۹:۵۴
باشد لایک..
پاسخ :
چی رو باشد؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ