چهل روز گذشت........

چهل روز گذشت........

چهل روز ازپست نگذاشتنم گذشت ومن دیگه نتونستم دوری شما رو تحمل کنم...

فقط اومدم خبربدم که منم زنده م......

ممنون ازهمه ی شما هایی که تواین مدت جویای حالم شدید...

این مدت پربود ازاتفاقات خوب وبد........

انشالله اگه زنده موندم براتون تعریف میکنم چون فردا کارنامه میدن وشاید دیگرزنده نباشم.....

+اولین پست زمستانیِ 95.

علی محمدرضائی
منطقاً بهار هستم D:
۹ بهمن ۹۵، ۱۷:۳۰
دقیقن ، کارنامه ی منم بیاد زنده بودنم زیر سوال میره
پاسخ :

خخخخخخخخخخ

من که 6تا نمره زیر15 دارم

پرواز ...
۹ بهمن ۹۵، ۱۷:۳۵
:)
موفق باشین ، انشالله نمره ها هم خوب میشن :)
پاسخ :
خوب نشده چون نمره هام رومیدونم
6تا زیر 15 دارم
بچه پولدار ..*
۹ بهمن ۹۵، ۱۸:۲۷
موفق باشین 
پاسخ :
سلامت باشین
سرباز صفر
۹ بهمن ۹۵، ۲۰:۳۱
زنده باشی
:)
پاسخ :
سلامت باشی
البته بعید میدونم
حلالم کن
علیرضا امیدیان نسب
۹ بهمن ۹۵، ۲۰:۳۷
موفق باشین
پاسخ :
سلامت باشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ