کی بهترین بابای دنیا روداره؟؟؟من من من من

کی بهترین بابای دنیارو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟من من من من...

به نام حضرت حق...

سلام...

بهترین عنوانی که به نظرمن رسید همین جمله بود

اولین باری بود که پدرم روانقدر منطقی دیدم

روزدوشنبه کارنامه اینجانب رودادن وهمان طور که پیش بینی میشدیکی ازافتضاح ترین نمرات دوران تحصیلم روگرفته بودم

خداروشکر!!!!

اگه معدلم روبفهمید واقعا به این جمله ی آخرم خواهد خندید

ولی میگن بنده باید توهر شرایطی شکر کنه

خب بریم سراغ اصل مطلب

من کارنامه روگذاشتم روی اُپِن ورفتم داخل اتاق وتادو سه ساعت ازاتاق بیرون نزدم

برای این هم میترسیدم چون میدانستم پدرم رفتاربدی بامن خواهد کرد

بعد ازاینکه ازاتاق زدم بیرون  یه بسم الله گفتم واخمامو کردم توهم وبه آرامی به بابام سلام کردم

انتظارداشتم که یه فریاد اساسی بزنه ولی دیدم که باکمال خونسردی سلام کرد وگفت:

چته؟؟؟؟؟؟چرا اخمات تو همه؟؟؟؟؟؟  مگه کشتی هات غرق شده؟؟؟؟؟؟؟

تو تلاشتو کردی و نشده دیگه

ایشالله نوبت دوم بیشترتلاش میکنی نتیجه میگیری

مغزم سوت کشید مگه میشه مگه داریم

اصلا همچین رفتاری بعید بود همیشه کلی غر میزد ومیرفت توکل فامیل پر میکرد که مثلا علی فیزیک شده14.

بگذریم.......

من اون روزفهمیدم بهترین پدردنیا رو دارم.اماخب درسته که بعضی وقت هاهم عصبانی میشه دیگه.....

پس:

-((کی بهترین بابای دنیا رو داره؟؟؟؟)))

-من من من من......

پ.ن:اِ اِ اِ اِ.... بازم یادم رفت ماجراهای اون 40 پنجاه روزی که نبودم رو بگم ایشالله بعدا تعریف میکنم.

پایان

علی محمدرضائی
رفیق خاموش
۱۲ بهمن ۹۵، ۲۲:۱۲
سلام: خدا بهترین بابای دنیا رو حفظ کنه :)

موفق باشی :)
پاسخ :
سلام ایشالله
ممنون
سرباز صفر
۱۲ بهمن ۹۵، ۲۲:۱۸
عالی
:)
راسی وخ کردید به جملکستان هم سر بزنید
jomlakestan.blog.ir
پاسخ :
مگه چی گفتم که میگی عالی
چشم
فاطمه .ح
۱۲ بهمن ۹۵، ۲۳:۰۳
چه اتفاق خوبی، این موقع ها حس شکست دست از سر آدم ورمیداره و میره پی کارش. 
پاسخ :
بله
محمد روشنیان
۱۳ بهمن ۹۵، ۰۸:۱۵
فقط چنین برخوردهایی هست که نتیجه خوبی به همراه داره
پاسخ :
اوهوم
علیرضا امیدیان نسب
۱۳ بهمن ۹۵، ۱۷:۵۸
سلام خدا برات حفظش کنه
پاسخ :
انشالله
والبته رفتار عجیب بود
....همنشین عقل ....
۱۴ بهمن ۹۵، ۱۳:۵۹
خدا نگهش داره واستون 
قدر پدر رو بدونید
پاسخ :
چشم
بچه پولدار ..*
۱۴ بهمن ۹۵، ۱۸:۱۱
دستش رو ببوس. 
پاسخ :
باش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ