5تومن کاسب شدم....

به نام حضرت حق.....

سلام......

امروز درمدرسمون جشن 22بهمن بودچون فردا چهارمی ها(پیشی ها) درمدرسه نیستن وامروز برگذارشد.....

مراسم تقریبا چرتی بود وهیچ جذابیتی نداشت به غیرازنمایشش که خیلی عالللللیییییییی بود...

تازه اون نمایش هم ازدانش آموزایی بودن که قبلا تواین دبیرستان بودند والان بازیگرشده  بودند....

خیلی خنده داربود.........

وسط های نمایش یکی ازبازیگرها گفت که حالا میخوام یه مسابقه برگزار کنم.......

گفت من میخوام فامیل هامو بیارم بالا........

فامیلام کوشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

چندنفردستشونو بردن بالا.......

من به بقل دستیم گفتم خب توهم برو یه جایزه هم میگیری..........

اون گفت نه نمیخوام به زور دستشو بردم بالا وگفتم این این این.........

یهو مجری گفت تو بیا سرمو کردم به طرف صحنه که یهو دیدم انگشتش به سمت منه...........

گفتم من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفت بله.......

من خیلی تعجب کردم وباخوشحالی رفتم بالا.........

چون همیشه فکرمیکردم شرکت کننده هاازخودشونن......

مسابقه این بود که هرنفر اول خودشو به یه سبک خوانندگی معرفی کنه وبعدش خودمجری یه صدا دربیاره وما دابسمش بازی کنیم........

من به سبک غمگین خودم رومعرفی کردم عجیب بود من که اهنگای شاد روخیلی دوس دارم به سبک اهنگای غمگین خوندم...

وقتی تموم شد مجری گفت:مراسم هفتم و چهلم در خیابان مطهری برگذار میشود.

ازین  به بعد هرمراسم ترحیمی داشتید به ایشون بگید مداح خوبیه.......

وهمه زدن زیر خنده........

نفربعدی که به سبک اهنگ ((لای لای لای لای لای لای لای))معرفی کرد خودشو....

نفربعدی گفت:او او امید جهان نیستم،فلانی هستم

که یهو از اون صدا گاوی هایی که قبلا گفتم  کل جمعیت در آوردن وگفتند اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووع

وبنده خدارو کلی ضایع کردن

نفرآخرهم به سبک رپ خودش رو معرفی کرد...

بعد رفتیم سراغ دابسمش و وقتی اجرایم تموم شد کل جمعیت برایم دست زدند وتشویقم کردند

دونفرشون خیلی بد اجراکردند واما نفر آخر مثل من خوب اجرا کرد البته به کمک مجری که وسطش کلی مسخره بازی کرد

بعدنوبت به رای دادن رسید من ونفر آخر را همه تشویقمون کردند اما اون دو نفررو هیچکس تشویق نکرد ومجری بهشون گفت شماها فامیلاتونو باخودتون نیاوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و همه خندیدند.......

خلاصه به من واون یکی برنده شدیم ونفری 5هزارتومن هم از معاون پرورشیمون جایزه گرفتیم.........

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

وقتی مراسم تموم شد رفتیم بیرون وپای سیب دادند.......

درزنگ تفریح هرکس منو میدید میخندید........

آخرسر ازیکی پرسیدم چیه همتون میخندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفت خب خیلی خنده دار و باحال اجرا کردی......

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:آی ام دابسمشر.........

پ.ن2:ازین به بعد  به من  بگین دابسمشر........

پ.ن3: اصلا  فکرنمیکردم استعدادی تواین امرداشته  باشم

فعلا خداحافظ......

علی محمدرضائی
بچه پولدار ..*
۱۹ بهمن ۹۵، ۲۱:۰۹
555555555555555555555555555555555555 تومن ؟ کش دار بحخون. 
پاسخ :
بله 555555555555555555555555555555555تومن
سیّد محمّد جعاوله
۲۱ بهمن ۹۵، ۱۲:۵۰
خیلی خوب بود.
پاسخ :
دقیقا معلومه حتی یه کلمه هم ازپست رو نخوندی وفقط اومدی اعلام حضور کنی
امیروحید کوچولو
۲۱ بهمن ۹۵، ۱۹:۲۹
سلام...

پس دلقک خوبی هستی:) تبریک می‌گم به‌ت :| !

چیزی که جایزه‌ش جز 5 تومن نباشه، صد در صد دلقک بازیه :| ! خسته نباشی خداقوت!

یک‌م دلقک بازی دربیار عمو بخنده :)
پاسخ :
سلام مسخره نکن عزیزم دابسمش که دلقک بازی نیست یعنی میگی دلقک بازی بوده کارم یاارزششو داشته یا.... بروخودتو مخسره کن
علی رحمانی پور
۲۲ بهمن ۹۵، ۱۰:۳۶
منم هستم
پاسخ :
خب یعنی چی؟؟؟؟؟
امیروحید کوچولو
۲۲ بهمن ۹۵، ۱۹:۲۸
این کار از هیچ لحاظی به درد نمی‌خوره، جز برای دلقک بازی و خندوندنه یه عده! وسلام!
پاسخ :
اگرهم اینطور باشه من که هدفم این نبوده واصلاهم دوس ندارم این کارو فقط هدف من شرکت در مسابقه بوده درضمن مسابقه اولش یه چیز دیگه سری دومش که من بودم دابسمش شد
محمد آفرین
۲۳ بهمن ۹۵، ۲۰:۴۱
ههههههههههههه
ان شاءالله همیشه خوش باشید ♥♥
.
.
.
.
خوشحال میشم به منم سری بزنید :)
پاسخ :
هههههههه ووووووووووو
ایشالله
چشم
Mr. Beautiful Mind
۲۴ بهمن ۹۵، ۲۳:۱۵
سلام رفیق
کدنویسی شده ولی یادم رفته کجا کدهاش رو گذاشتم چون برای خیلی وقت پیشه
البته نسخه های مختلفی تو نت هم هست 
چون نحوه استفادش نیاز به اموزش داره از وقت خارجه
ولی اگر شما توی نت بگردید خیلی بهتر از این رو پیدا میکنید و اینکه اموزش نحوه استفادش هم قطعا میزارن
پاسخ :
اهان دستت دردنکنه
آقای سر به هوا ...
۲۵ بهمن ۹۵، ۱۳:۴۰
عالی :))))))))
پاسخ :
شماهم مثل اینکه مثل اقای جعاوله هیچی ازمتن رونخوندی
علی
۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۴۶
سلام وبلاگ به این خوبی ندیدم
موفق باشی

پاسخ :
میخواستی ببینی فعلا که تعطیله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ