تابستون طلایی

آخرش هم ما نفهمیدیم کجای این تابستون طلاییه؟؟؟؟؟؟؟

ماکه فقط توش بدبختی دیدیم....

ونتیجه نگرفتن.........

علی محمدرضائی
Va hid
۲۱ مرداد ۹۶، ۲۱:۱۰
امیدواتر باشید!!!
پاسخ :
چششششششششممم
nily ..
۲۲ مرداد ۹۶، ۰۰:۰۵
من از بیکاری دارم می‌میرم! :|

وبتون قشنگ شده! :)
پاسخ :
براچی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون
آقای سر به هوا ...
۲۲ مرداد ۹۶، ۱۴:۱۶
نتیجه کنکور اومده نه ؟ :دی
پاسخ :
ماکه تازه شروع کردیم وسال دیگه هم کنکوور داریم
ولی جوابای 96اومده.......
من نمیدونم چراکل بیان فک میکنن من پارسال کنکور دادم.......
محمد حسین ظرافتی
۲۵ مرداد ۹۶، ۲۱:۱۶
سلام و احترام
وبلاگ خوبی دارید.
باعث افتخار است با شما تبادل لینک داشته باشم.
پاسخ :
سلام
ممنون
من تبادل لینک دروبلاگ فعلا نمی کنم
زانیار
۲۷ مرداد ۹۶، ۱۲:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
ممنون ازوبلاگ ومطالب تاثیرگذارتون. لطفاازمطالب ماهم دیدن کنید. 
بازم ممنون
*************************************************************
پاسخ :
امان ازتبلیغات.....
آماشالله آدرس.........
از این دراز تر نمیتونستی آدرس مال خودت انتخاب کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضــِــد !!
۱۴ شهریور ۹۶، ۲۱:۰۴

آخ جون یه کنکوری رو کشف کردم.

رشتتون چیه؟:)

منم کنکوریم:)

پاسخ :
آخ جون داره واقعا؟؟؟؟؟؟
ریاضی....
آهان...
امان ازاین کنکورررررر....
ضــِــد !!
۲۰ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۳

عههه منم ریاضیمD:

آخ جون از لحاظ یافتن همدرد بودش.:))

پاسخ :
واقعا جالب شد
اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ