کچل شدم رفت.....

امان از این کنکوور که موهام رو هم ازم گرفت....

+یادمه تاهمین پارسال که وبلاگ های دیگه کنکوری بودن وهمش درباره کنکور حرف میزدن من همش میگفتم ای بابا چقدر اینا غر میزنن....

حالا شده جریان ما....

+لطفا همگی دعایم کنید منم دعاتون میکنم

دست بوس همتونم فعلا...

خداحافظ...

علی محمدرضائی
nily ..
۲۲ شهریور ۹۶، ۱۴:۴۲
موها رو چرا زدید؟! O_o

دعا می‌کنم دعا می‌کنم! :)
پاسخ :
زدیم دیگه.....
یه مشاور بیشعوررررر تو مدرسمون گفته بود که من کنکورر داشتم موهامو از ته میزدم...
خانواده بنده هم که دهن بین گفتن برو موهاتو بزن
منم دعاتون میکنم ایشالله هرچی میخواین برسین
Va hid
۲۳ شهریور ۹۶، ۰۰:۴۹
خدا بخیر کنه!!
پاسخ :
واقعا خدابخیر کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ