یهووووویییییییی

یه ماهی بود نبودم وتصمیم گرفتم یه پست یهویی ازبچگیام بگذارم....

من در طفولیت یهووووووووییییییییییییییییی!!!!!!!!!

علی محمدرضائی
من دلم پاکه ...
۲۹ مهر ۹۶، ۱۶:۰۷
خخخخ چشاااشووو عزیزم خخخ
چه بامزه بودی خه😊
پاسخ :
بله ما این بودیم دیگه...
خب همین الانشم بامزم....
مارو دست کم گرفتی؟؟؟؟؟
رفیق خاموش
۴ آبان ۹۶، ۱۷:۱۴
شما در طفولیت یهویی :))

خدا حفظتون کنه:)
پاسخ :
بله........
شماروهم....
سیّد محمّد جعاوله
۶ آبان ۹۶، ۱۵:۱۵
عالی
پاسخ :
عالی داشت آیا؟؟؟
من دلم پاکه ...
۲۴ آبان ۹۶، ۱۸:۰۶
منکه چیزی نمیبینم...خخخ😂😂😂
پاسخ :
مگه من گفتم میبینی ؟؟؟ من فقط گفتم مارودس کم گرفتی؟؟؟؟ نترس قیافم توهمین مایه هاس
من دلم پاکه ...
۲۵ آبان ۹۶، ۱۵:۲۵
یا ابلفض.....نگووووو😮😮

😂😂😁😁
پاسخ :
چی شده؟؟؟؟ چی رو نگم؟؟؟؟ منظور؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ