یکی از بهترین معلم ها درگذشت...

این ماه دی عجب ماه گندی بود که آخرش معلم ورزشمان را ازمون  گرفت...

بنده خدا آقای عطایی...

جوون هم بوود...

دیروزهم مدرسه آمده بود ولی امروز....

زنگ تفریح اول امروز که خورد دیدیم به جای زنگ قرآن پخش کردند و بعد معاون از پشت میکروفون گفت درگذشت دبیر ورزش آقای عطایی را تسلیت میگویم و...

هیییییی.....

بعدن نوشت:تازگی فهمیدیم که بنده خدا مربی فوتسال امید اتلیه طهران قم(شیر ویژه) هم بوده وکلی معروف....

وکل سایتهای خبری خبر فوتش رو زدن...

اصلا مدرسه بدون ایشون صفا نداره...

این هم عکساش...

علی محمدرضائی
بهــ ــار..
۱ بهمن ۹۶، ۲۳:۲۷
خدا رحمتشون کنه..
پاسخ :
خدارفتگان شماروهم بیامورزه
میم جیم ‌‌
۲ بهمن ۹۶، ۰۰:۲۹
سلام...
 این‌جور که شما کامنت گذاشتی... ! خدا رحمت‌ش کنه ولی من حتا تصویرش رو هم به یاد نمی‌آرم! تصویر معلم ورزش کلاس پنجم یادمه ولی ایشون نه!
پاسخ :
سلام...
خب دیگه شما معرفت نداشتی دیگه به من ربطی نداره...
من گفتم شاید مث بقیه بچه های مدرسه به ایشون علاقه داشته باشی وگفتم خبر داشته باشی...
چن دیقه دیگه عکساشو میزارم بشناسی
میم جیم ‌‌
۳ بهمن ۹۶، ۲۰:۵۲
حتا اگر می‌شناختم‌ش هم مرگ برای من چندان ناراحت کننده نخواهد بود:)
پاسخ :
اولا که به هرحال میشناختیش چون معلمت بوده...
دوما...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ