برترین ها یا؟؟؟؟

اول ازهمه یه تبریک میگم به بهترین وبلاگ های سال ۹۶وتبریک به دوست عزیزم رضا با اون قالبای خوشگلش....

ولی مثل اینکه بیان کلا من و وبمو فراموش کرده...

باشه اصلا هیچ کس که مارا تحویل نمی گرفت ومارو ادم حساب نمی کرد بیان هم روش...

وبلاگی رو سراغ دارم که توسال ۹۶ کلا ۵باربروزنشده اسمش تولیسته اونوقت نوشتن ملاک به روز رسانی مستمره...

بابا ایناهمش به نظرمن الکیه...

وتاثیری هم البته برا من نداشت ولی خب وقتی بعضی ها وبلاگای اونجوری رو میبینم عصبانی میشم....

علی محمدرضائی
آقای سر به هوا :)
۲۷ فروردين ۹۷، ۲۱:۲۵
شاید تو نمه دوم بوده بروزرسانیش
اگر برتری بر اساس محتوا بود عالی میشد!
پاسخ :
نه بابا اتفاقا تونیمه اول بیشتربروزرسانی کرده...
ای کاش
سیّد محمّد جعاوله
۲۸ فروردين ۹۷، ۲۱:۴۳
زیاد ناراحت نشید
میشید یه روزی
پاسخ :
یه روز شدم....
اماسال94
قالب رضا
۳۱ فروردين ۹۷، ۱۷:۱۴
سلام علی جان!
ممنون از لطف، شرمنده کردی داداشم!
من خودمم مخالف اینجور معیاری هستم برای برتر شدن!باید اصلاح کنند!
پیغام هم براشون فرستادم اما جوابی نگرفتم!

داداش خودتو ناراحت و عصبانی نکن! شما همیشه برتر بودی و هستی :)
پاسخ :
سلام آقارضای گل...
کاری نکردم که...
میدونم ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره پیغامت روهم دیدم...
من ازاین ناراحتم که چرا خودشون میگن که ملاک به روز رسانی و آماربالا هست اونوقت اونجور وبلاگا که توپست اشاره کردم هم تو لیست هستن اما من نیستم....
ممنون از لطفت که من رو برتر میدونی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ