پیش بینی

*یعنی من تواین زندگی حتی تو پیش بینی هم شانس ندارم دوروزه دارم تواین مسابقات پیش بینی شرکت میکنم همش برعکس دراومده...

میگم چطوره بازی ایران پرتغال رو شیش هیچ به نفع پرتغال پیش بینی کنم تا ایران 6تا بزنه؟؟؟

+اصلا اشکالی نداره که تیممون دیشب باخت چون یه بازی غیورمندانه کردن بچه ها...

وازنظرمن نظر داورمهم نیست و گلمون سالم بود...



ببخشیدکه فیلم با کیفیت نیست در آدرس زیرمیتونید باکیفیتشو ببینید

لینک

تصویرزیررو ببینید...

مثل اینکه اون تماشاگرهم میدونسته که الان پی کی لایی میخوره خواسته ثبتش کنه خخخخ...

علی محمدرضائی
آقای سر به هوا :)
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۶:۰۹
هه عجب عکسی
اون لایی خودش یه گل بود
پاسخ :
بله
Maryam
۱ تیر ۹۷، ۲۲:۵۲
سلام 
اون لحظه که گل زد ایران پدرم چنان پرید هوا و دستاشو محکم میزد بهم که گل شد گل شد بهترین لحظه بود برامون چون چند روزی بود با برادرم بحث فوتبالی می کردند که آرژانتین تیم قوی هست و امیدی به برد ایراد نیست خب طبعأ پدرم هم به امید گل زدن پای تلویزیون ننشسته بود تا اینکه اون گل رو زدند و داور گل رو مردود اعلام کرد خیلی ناراحت شدم نه به خاطر باخت ایران نه فقط به خاطر فروکش شدن ذوق و شوق پدرم که فوری سرجاش نشست 

پاسخ :
اره ماهم کلی خوشحال شدیم ولی بعدش نشستیم سرجامون ولی با اسپانیا بازی داشت نه ارژانتین
ذهن خط خطی
۳ تیر ۹۷، ۱۵:۵۸
خیلی وبلاگ قشنگی دارید...
با افتخار دنبالتون کردم، شما هم ما رو دنبال کنید...
پاسخ :
چشم
آقای سر به هوا ...
۵ تیر ۹۷، ۱۹:۰۸
میلیون ها دلار سوراخ شد اصن :))
پاسخ :
آره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ