بالاخره تموم شد

بالاخره ازشراین غول بی شاخ و دم راحت شدم...

تقریبا بد نبود...

+فردا هم راهی مشهد هستم نایب الزیارتون هستم

علی محمدرضائی
نیـ ـلی
۷ تیر ۹۷، ۱۳:۵۱
چه خوبه که راضی‌این :)
حسِ مثبت از پستتون شره شره به آدم تزریق می‌شه.
پاسخ :
بله
البته نسبت به ۹۶ سخت تر بود ولی خب درکل خوب بود
:)
خراطین
۷ تیر ۹۷، ۱۴:۰۳
سلام من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم 
.
با اجازتون من اینجا تو واتس اپ برای دوستم فرستادم 
.
ممنونم
پاسخ :
اوهوم
فقط یه چیزی چی زدی که اینجارواورد؟؟
چی رو فرستادی؟؟؟
اگه عکس رو میگی اشکالی نداره
بهــ ــار..
۷ تیر ۹۷، ۱۵:۵۱
ان‌شاءالله که بعد اعلام نتیجه ها خوشحال ترین باشین :) التماس دعا 
پاسخ :
ایشالله
سه نقطه
۷ تیر ۹۷، ۱۶:۳۴
زیارت قبول ... :)
پاسخ :
هنوزکه نرفتم
سه نقطه
۸ تیر ۹۷، ۰۱:۰۰
وقتی رفتین و رسیدین و زیارت کردین انشالله ، زیارت قبول ...
پاسخ :
:)
آقای سر به هوا :)
۸ تیر ۹۷، ۰۲:۰۴
اسمم سر به هواست دعا یادت نره:))
پاسخ :
چشم
پرواز ...
۸ تیر ۹۷، ۱۴:۴۷
ان شالله نتیجه ی دلخواهت رو بگیری :)

خیلی التماس دعا ، خیلی خیلی ... لطفا سلام منو به امام رضا برسونین :)
پاسخ :
ان شالله
چشم
قالب رضا
۸ تیر ۹۷، ۱۷:۴۵
موفق باشی داداش
مارو دعا کن:)
پاسخ :
سلامت باشید
چشم
سرداربهزاد
۲۵ تیر ۹۷، ۱۷:۳۱
موفق باشید دوست عزیز
پاسخ :
سلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ