آخه چرا پدرمن؟؟؟؟؟

این روزا خودم کم استرسِ نتایج کنکور رو دارم پدرم هم هی نمک می پاشه رو زخمِ من...

این روزا هرکی ازم میپرسه علی آقا کنکور رو چیکار کردی تا من میام جواب بدم پدرم بهش میگه علی که کنکور رو خراب کرد...

 یکی نیست بیاد بگه آخه چرا پدرمن این کارهارو میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه تو واقعا میدونی من چیکارکردم؟؟؟

همه به بچه هاشون امیدواری میدن بابای ما همش میزنه تو سرمون...

تنها دلیلش هم اینه چون من هیچی نگفتم فک میکنه من خراب کردم...

شما بگین من چیکارکنم؟؟؟

علی محمدرضائی
فروشگاه لوازم خانگی
۱۶ تیر ۹۷، ۱۶:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام
وبلاگی با محتوای جالبی دارید
ما هم یه سایت فروشگاهی داریم که شامل فروشرتکی و عمده انواع کولر گازی و اسپیلت مورد نیاز هموطنان و شرکتها در سراسر ایران با نازلترین قیمت و کیفیت تضمینی میباشد

ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید.
پاسخ :
...
سه نقطه
۱۶ تیر ۹۷، ۱۷:۰۸
چ پدر با نمکی !
:))
پاسخ :
اوهوم
نیـ ـلی
۱۶ تیر ۹۷، ۱۸:۳۶
یه بار رک و پوست‌کنده باهاش حرف بزنید :)
البته شما هم می‌تونید با یه عکس‌العمل سنجیده خودتونو راحت کنید. مثلا وقتی پدرتون همچین حرفی می‌زنه بخندید و رو به کسی که اون حرفو زده، طوری رفتار کنید که بفهمه پدرتون فقط نظر خودشو گفته و اوضاع جور دیگه‌س :)
پاسخ :
حرف منوکه اصلا قبول نمیکنه صد دفعه بهش گفتم این طوری نیس ولی بازم همون ماجرا...
اینم راه بدی نیست...
محسن رحمانی
۱۸ تیر ۹۷، ۱۱:۱۲
حتما دلیل قانع کننده ای داشتن.
پاسخ :
اصلا هم نداشتن...
کلا اخلاقش همینه...
غلامرضا ...
۲۱ تیر ۹۷، ۲۱:۳۷
سلام...
اصلا نگران نباش، پدرت چند تا پیرهن بیشتر پاره کرده.
پایدار باشی.یاعلی
پاسخ :
سلام
اوهوم
من دلم پاکه ...
۲۲ تیر ۹۷، ۱۳:۱۴
خخخخخ خدا قووووت ...😀
پاسخ :
خخخخ ووو
سارا محمدی
۲۵ تیر ۹۷، ۲۳:۴۹
خب چ اشسکال داره بزار بگه خراب کردی بعدال اگ نتبجت خوب باشه شرمندت میشع اگ بدم باشه غافلگیر نمیشع
پاسخ :
ماشالله چقدر غلط غلوط داری تو نوشتنت...
اینم راه بدی نیست ولی خب آبرو ازدست رفته و اعصاب خوردشده رو چه کنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ