تکبر

وَلاَ تَمْشِ فِی الأَرْضِ مَرَحًا إِنَّکَ لَن تَخْرِقَ الأَرْضَ وَلَن تَبْلُغَ الْجِبَالَ طُولاً (37)

و روى زمین‏، با تکبر راه مرو! تو نمى‏توانى زمین را بشکافى‏، و طول قامتت هرگز به کوه‏ها نمى‏رسد! «37»

سوره اسراء

علی محمدرضائی
۳ نظر

عصاره ای ازگِل

<<ولَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن سُلَالَةٍ مِّن طِینٍ ثُمَّ جَعَلْنَاهُ نُطْفَةً فِی قَرَارٍ مَّکِینٍ ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَةَ عَلَقَةً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَةَ مُضْغَةً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَةَ عِظَامًا فَکَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا ثُمَّ أَنشَأْنَاهُ خَلْقًا آخَرَ فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ»

•«ما انسان را از عصاره‌ای از گِل آفریدیم سپس آن را نطفه‌ای در قرارگاهی استوار قرار دادیم آنگاه نطفه را علقه گرداندیم و آن علقه را به صورت پاره گوشتی درآوردیم. سپس آن پاره گوشت را استخوانهایی ساختیم و به استخوانها گوشت پوشاندیم. سپس آن را با آفرینشی دیگر پدید آوردیم. آفرین باد بر خدا که بهترین آفرینندگان است.
مومنون12و13و14
علی محمدرضائی
۲ نظر

علی ضیا فعلاممنوع التصویرشد

معاون سیما گفت: سیدعلی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد و حق اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را ندارد.

علی اصغر پورمحمدی درباره وضع سیدعلی ضیاء افزود: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است همچنین آن مجلس از لحاظ شرعی مشکل داشته و مختلط بوده و آن مجری حرکات نامتعارفی انجام داده، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.

علی ضیا رسما ممنوع التصویر شد ! واکنش ضیا و مظلومی پس از ممنوع التصویری

علی ضیا ممنوع التصویر شد

وی گفت: باید پرونده این مجری در ادارات مربوط به مجریان در سازمان صدا و سیما بررسی و تصمیم مورد  نظر در مورد او گرفته شود ولی تا زمان اعلام نتیجه این مجری ممنوع التصویر است و باید منتظر ماند و دید رأی امور رسیدگی به تخلفات مجریان چه می  شود .

علی اصغر پورمحمدی گفت: سیدعلی ضیاء اجازه اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را در کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد.

چند روز پیش کلیپی  از سید علی ضیاء منتشر شد که این مجری در آن، پس از اینکه  تیم محبوبش گلی را به ثمر رساند به سرمربی تیم استقلال توهین کرد و در کافه ای که مختلط بود حرکات نامتعارفی انجام داد.

علی ضیا رسما ممنوع التصویر شد ! واکنش ضیا و مظلومی پس از ممنوع التصویری

ماجرای توهین علی ضیا به مظلومی

مظلومی: مجری گری را از علی ضیا بگیرید

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: من از شما (خبرنگاران) تشکر می‌کنم که دربی را به خوبی پوشش دادید. از هواداران دو تیم و افرادی که دربی را برگزار کردند نیز تشکر می‌کنم. خوشحالم که دربی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: برای بازی با فولاد فرصت اندکی داشتیم. خدا را شکر که خدا نعمت الهی را به ما داد، ولی تمرین آنچنانی نداشتیم. روز گذشته در سالن تمرین کرده و امروز هم زمین تمرین نداریم.

«بازی با فولاد خوزستان مرگ و زندگی است»، مظلومی با بیان این جمله تأکید کرد: اگر در جام حذفی حذف شویم معنایش مرگ است و اگر ببریم یعنی زندگی. نگاه نمی‌کنیم که فولاد کجای جدول قرار دارد و حق اشتباه نداریم، اشتباهاتی که در گذشته داشتیم نباید مقابل فولاد تکرار شود، چون فرصت جبران نداریم. امیدوارم با بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم، هدف ما قهرمانی جام حذفی و رسیدن به آسیاست. با همه احترام برای تیم فولاد خودمان را برای پیروزی آماده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت کرار جاسم عنوان کرد: راجع به کرار و حتی دربی دیگر صحبت نمی‌کنم. ما برای بازی فردا به غیر از کرار همه را در اختیار داریم. بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده دیدار مقابل فولاد هستند، البته آنها از نتیجه دربی ناراحت هستند و ما سعی کردیم با صحبت کردن دربی را از سرشان خارج کرده و به فولاد فکر کنند و ان‌شاءالله با تمام وجود مقابل فولاد به میدان خواهیم رفت.

وی در واکنش به کلیپ پخش شده از علی ضیا مجری تلویزیون و توهینی که به او کرده بود، گفت: برای این موضوع متأسفم و نمی‌خواستم به آن بپردازم. او آدم‌های زیادی را واسطه کرده تا با من صحبت کند، اما هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام، به خاطر حفظ احترام جامعه فوتبال و پیشکسوتان باید برخورد صورت بگیرد. نه تنها با او بلکه با کسانی که در این کلیپ حضور داشتند، باید برخورد شود.

مظلومی خاطرنشان کرد: آدمی نیستم که از حقم بگذرم، شاید از حق خودم بگذرم ولی از حق هواداران استقلال نمی‌گذرم، چون آنها بسیار ناراحت هستند. از هواداران استقلال می‌خواهم که به طرف مقابل پیامی ندهند، چون در شأن آنها نیست که مثل خود آقایان برخورد کنند. من از این نوع شعارها ناراحت نمی‌شوم و به این چیزها عادت دارم، اما ناراحتیم این است که این کار در ماه محرم صورت گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: هر کسی حق دارد در حریم خصوصی خود شادی کند، اما حق توهین ندارند. این آقا آدم‌های زیادی را واسطه کرده و قرار است امشب با یکی از بزرگان فوتبال به دیدار ما بیاید، اما از حق قانونی خودم نمی‌گذرم. تریبون را باید از این شخص و دو سه هنرمندی که در این کلیپ حضور داشتند بگیرند، آدم‌هایی که فرهنگ ندارند و اگر صداوسیما حرف ما را می‌شنود باید تریبون را از این افراد بگیرد. من پیگیر این مسئله خواهم بود.

وی در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش در رابطه با عدم دعوت مهدی رحمتی به تیم ملی گفت: راجع به کی‌روش صحبت نمی‌کنم رحمتی دروازه‌بان بزرگی است و از این صحبت‌ها غمگین نمی‌شود، متاسفانه صحبت‌هایی مطرح می‌شود که به نوعی توهین به جامعه فوتبال است، وقتی کسی برخورد نمی‌کند چرا باید من حرف بزنم.

مظلومی ادامه داد: وقتی سرمربی تیم ملی به همه حمله می‌کند، نیازی نیست من حرف بزنم اما این موضوع را باید بگویم که همه شاهد هستند بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران مهدی رحمتی است و اینکه چرا دعوت نمی‌شود را نمی‌دانم. کی‌روش باید تمرکزش را روی تیم ملی و بازی‌های سخت مقابل گوام و ترکمنستان بگذارد! کی‌روش تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته می‌شود وحید طالب‌لو فردا درون دروازه‌ قرار می‌گیرد، گفت: من نه به کسی قولی دادم و نه کسی می‌داند فردا فیکس است یا نه، اگر بازیکنی مصدوم باشد براساس آن ترکیب می‌چینم.

وی با اشاره به انتقاداتی که از او درباره تعویض‌هایش در دربی 81 می‌شود، گفت: همه می‌گویند تعویض‌های من بد بود اما من بهترین تعویض‌ها را کردم. گاهی وقت‌ها تعویض‌ها مانند بازی با سپاهان جواب می‌دهد و برخی مواقع جواب  نمی‌دهد. در دربی هم تعویض‌ها جواب نداد. من تعویض‌ها را تنهایی انجام نمی‌دهم و با همفکری دستیارانم این کار انجام می‌شود. آن لحظه بهترین تصمیم را گرفتیم اما مثل بازی با سپاهان اتفاق نیفتاد.

مظلومی درباره اینکه باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های کی‌روش علیه مهدی رحمتی بیانیه‌ای صادر کرد که در صورت عدم عذرخواهی سرمربی تیم ملی به او بازیکن نخواهند داد، اظهار داشت: من چیزی درباره بیانیه نشنیده‌ام، اما بهتر است کی‌روش فکرش روی تیم ملی باشد. او پولش را می‌گیرد و یاد گرفته که به همه توهین کند.

 علی ضیا رسما ممنوع التصویر شد ! واکنش ضیا و مظلومی پس از ممنوع التصویری

 پرویز مظلومی: علی ضیا ممنوع التصویر شده است+ تایید معاون سیما

 پرویز مظلومی که در کنفرانس مطبوعاتی امروزش از مدیران صداوسیما درخواست کرده بود علی ضیا را اخراج کنند، حالا از ممنوع التصویر شدن این مجری خبر می دهد.

 علی ضیا رسما ممنوع التصویر شد ! واکنش ضیا و مظلومی پس از ممنوع التصویری  

علی ضیا و پرویز مظلومی

پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از بازی جام حذفی تیمش حاضر شد.
او به خبرنگاران گفت: «از فرهنگ موجود در دربی که همه رعایت کردند بسیار متشکرم. یکی از بهترین دربی های سال‌های اخیر بود. در روزهای اخیر هوا بارانی بود و تمرین چندانی نداشتیم.»
وی در مورد فیلم منتشر شده از علی ضیا مجری تلویزیون، گفت: «برای این موضوع واقعا متاسفم، این‌ها آدم‌هایی هستند که حرمت و احترام هیچ چیز را نگه نمی‌دارند. در این دو روز گذشته بارها مادر و خواهر ایشان با بنده تماس گرفته و به خاطر این اتفاق از من عذرخواهی کردند. واقعا متاسفم ایشان به همراه چند هنرمند دیگر، در این شب‌های عزیز، چنین رفتاری را از خودش نشان می‌دهد. بنده از طریق مراجع قضائی این موضوع را پیگیری می‌کنم و امیدوارم صداوسیما هم این فرد را از تلویزیون بیرون کرده و آنتن را در اختیارشان قرار ندهند. ایشان قرار است امشب پیش من آمده و از من عذرخواهی کند اما عذرخواهی فایده‌ای نداشته و رفتار بدش در ماه محرم را توجیه نمی‌کند. بنده حتما این مساله را پیگیری خواهم کرد.»

مظلومی:از دفتر مدیریت شبکه 3 با من تماس گرفتند و گفتند که ایشان ممنوع التصویر شده اند.

 حالا پرویز مظلومی خبر از ممنوع التصویر شدن علی ضیا می دهد.

مظلومی می گوید: «الان از دفتر مدیریت شبکه 3 با من تماس گرفتند و گفتند که ایشان ممنوع التصویر شده اند. من تشکر می کنم از دوست خوبم آقای پور محمدی که خیلی سریع واکنش نشان دادند.»
سرمربی استقلال ادامه می دهد: «راستش من به دنبال منافع شحصی در این مسئله نیستم. من خودم ایشان را بخشیدم اما هواداران اصرار دارند که این ماجرا پیگیری شود چون توهین به استقلال است. اصلا هم به شخص آقای ضیا مربوط نیست. دو نفر دیگری هم که در فیلم هستند و قبلا هم در تلویزیون حرف های تندی را علیه هواداران استقلال زده بودند باید پاسخگو باشند.»

از سوی دیگر به گزارش کانال تلگرام کافه سینما، علی اصغر پورمحمدی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما درباره وضع سیدعلی ضیاء افزود: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است همچنین آن مجلس از لحاظ شرعی مشکل داشته و مختلط بوده و آن مجری حرکات نامتعارفی انجام داده، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.

پیام علی ضیاء پس از ممنوع التصویری اش

علی ضیاء مجری تلویزیون ایران پس از انتشار خبر ممنوع التصویری اش عکسی از خودش را در کنار پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال منتشر کرد.

او در کنار عکس دیدارش با مظلومی این بیت حافظ را هم به اشتراک گذاشته است: «درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد / نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد»

ضیاء پس از انتشار فیلمی که در آن به سرمربی استقلال توهین کرده تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شده است.

 علی ضیا رسما ممنوع التصویر شد ! واکنش ضیا و مظلومی پس از ممنوع التصویری

آشتی کردن علی ضیا و پرویز مظلومی

واکنش مظلومی به ممنوع التصویر شدن ضیا

 بعد از وساطت حبیب کاشانی، پرویز مظلومی عذرخواهی علی ضیاء را قبول کرد و باهم آشتی کردند.

حبیب کاشانی امشب با حضور در اردوی استقلال، علی‌ضیاء و پرویز مظلومی را آشتی داد.

علی ضیاء با دست گل به اردوی آبی‌ها رفت و با عذرخواهی از پرویز مظلومی دل مربی آبی‌ها را به دست آورد.

مظلومی هم بعد از آشتی با علی ضیاء گفت: من علی را بخشیدم و امیدوارم هواداران استقلال هم او را ببخشند.البته در مورد ممنوع‌التصویر شدن علی من بی تقصیر هستم و این تصمیمی است که مسئولان صدا و سیما گرفته‌اند و باید از کانال صداو سیما این موضوع پیگری شود.

وی در پایان گفت: علی ضیاء جوان است و بیش از حد احساسی شده و نتوانسته خودش را کنترل کند.

 علی ضیا رسما ممنوع التصویر شد ! واکنش ضیا و مظلومی پس از ممنوع التصویری

اینم لینک فیلم

علی محمدرضائی
۶ نظر

دعا


دریافت
مدت زمان: 35 ثانیه

علی محمدرضائی
۳ نظر

توصیه می شود

توصیه میشود بخوانید

البته اگه گزینه رفیق پرکلک خاورِ روی منوروهم بزنید می رویدبرای خواندن

علی محمدرضائی
۲ نظر

مومیبینی

علی محمدرضائی
۵ نظر

آیا می دانید؟

آیا می دانید دهم محرم سال61ه.ق برابرسه شنبه 20مهر59ه.ش می باشد؟

اینم یه مدرک معتبر

علی محمدرضائی
۶ نظر

کاندیدای بهترین پدرسال

علی محمدرضائی
۴ نظر
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ