قیافه من

این عکس فقط جنبه ی طنزدارد.

علی محمدرضائی
رفیق خاموش
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۶:۳۰
مواظب باش  وقتی تنهایی خفه نشی:-)
پاسخ :
خخخخخخخخخ
نیلوفر
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۶:۳۰

درود

با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون

خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید

در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

پیروز و سربلند باشید

http://zonashop.ir/

پاسخ :
سلام مدتی نبودی؟لطفاابتداشمامنولینک کن سپس من
خانوم فیروزه ای ※※
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۶:۴۱
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ :
خخخخخخخ وووووو
خواندنی ها
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۶:۴۶
عکس با نمک و قشنگی بود
خوشمان آمد :-)
پاسخ :
ممنون
.....Arefeh .....
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۷:۵۷
عجب ترسی داری از مامانت ههههه
پاسخ :
گفتم که فقطجنبه ی طنزداشت این ترس بیشترازبابامه
صدای ma
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۸:۲۷
 والا بیشتر جنبه واقعی داشت  D:
پاسخ :
کی گفته جنبه ی واقعی داشته هان
Haa Med
۱۷ بهمن ۹۴، ۲۰:۲۴
ابروهای اولی :-)
پاسخ :
ابروهای اولی چی؟
mahdi ahadi rad
۱۸ بهمن ۹۴، ۱۵:۱۶
خیلی خوب بود (+) موفق باشی
پاسخ :
ممنون
صدای ma
۱۸ بهمن ۹۴، ۲۲:۵۹
من گفتم دیگه :|
پاسخ :
من که نفهمیدم چی میگی
ابوالفضل ابراهیمی
۲۸ بهمن ۹۴، ۱۴:۵۸
چیزی مون از هندونه...
بپایید پوستشم تیکه پاره نکنید...
البته خودمونیما ، همه اینجورییم
پاسخ :
این آقا که من نیستم که اینو به من میگی
محمدجوادغلامیان
۱۳ اسفند ۹۴، ۱۶:۵۰
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ :

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ