پایان

به پایان آمد این دفتر....

و اینجا با پست 288 ام این وبلاگ به پایان میرسد...

واسه خودم هم سخته که اینجا رو ترک کنم اما واقعا نه دیگه حال و حوصله اش رو دارم نه شرایطش رو ونه خواننده به تعداد کافی رو...

پس خداحافظ فضای بلاگ...

علی محمدرضائی
من دلم پاکه ...
۱۹ شهریور ۹۷، ۰۹:۲۳
جدا ؟؟
خدا پشت و پنهاهتوووون باشه ....
کم کم همه دارن میرن ..... اااااای خداااا
پاسخ :
بله
همین طور شما
چون دلیلی برای موندن نداریم که بمونیم...
هم تعداد بازدید کننده ها کمه وهم مطلب...
☹☹☹
من دلم پاکه ...
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۰:۵۲
اره واقعااا ...

نگووو..... دست رو دلم نزار که خووونه ....

هععععی
پاسخ :
:(
نیلی ‌
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۸:۵۱
امیدوارم برگردین :)
پاسخ :
بعید میدونم با این اوضاع واحوالی که بلاگ پیدا کرده...

پریسا نامجو
۲۹ ارديبهشت ۹۸، ۰۰:۵۴
موفق باشی///
پاسخ :
سلامت باشی
💕 پسر خوب 💕
۲۵ خرداد ۹۸، ۲۳:۰۵
وااااااااااااااااااااااااااااااای سلام
من بعد چند سال اومدم
فکر نمیکردم بعد پاک کردن وبلاگ قبلیم که اسمشم beheshteman.blog.ir بود هنوز وبلاگای دوستام باشه
وااااااااااااااااااااااااااااااای
خیییییییییییییلییییییییییییییی خوشحال شدم بخدا
خیییییییییییییییییییلیییییییییییییییی
همه خاطراتم اومد جلو چشمم
پاسخ :

سلام من که خیلی وقته که دیگه فضای وب رو ترک کردم فقط بعضی اوقات به وب سرمیزنم که اگه نظری باشه رو جواب بدم...

امروز همینجوری داشتم کامنتای رو مرور میکردم  که یه دفعه دیدم پیامتون رفته تو بخش هرزنامه...

ببخشید که متوجه نشدم وبعد از هفت ماه دارم جوابتونو میدم

ناشناس
۱۵ مرداد ۹۸، ۱۱:۵۸

کاش میموندی و ادامه میدادی

موفق باشی هر جا که هستی.

 

____________________________________

آپدیت نود 32 | لایسنس نود 32 | یوزر پسورد نود 32

پاسخ :
راستش خودم هم دوست داشتم بمونم اما ازوبلاگ استقبال نمی شد و چن تا دلیل دیگه هم بود که تصمیم گرفتم برم...
میشه خودتون رو معرفی کنید؟
لباس دیر سوز
۱۰ آذر ۹۸، ۱۵:۴۲

ممنون

پاسخ :
ممنون از چی؟
ممنون از اینکه رفتم؟
زندگی برتر
۱۸ اسفند ۹۸، ۱۰:۵۵

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

پاسخ :
برادرمن مثل اینکه مطالب وب رو نخوندید من خیلی وقته این وب رو تعطیل کردم
امیر +
۱۲ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۰

سلام.

 

روزتون مبارک :)

پاسخ :
سلان
ممنون :)
همجنین...
هیدیکا
۲۱ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۸

سلام

ممنون از وبلاگ خوبتون

پاسخ :
!!!!
رفیق خاموش
۱۳ ارديبهشت ۰۱، ۱۸:۳۴

سلام

منم بعد سالها دوباره برگشتم ،،هیج جا مثل وبلاگ نمیشه شمام دوباره برمیگردی:

پاسخ :
سلام عزیزم

خیلی خوشحال شدم که برگشتی...

من فقط پست گذاشتن رو ترک کردم ولی گاهی اوقات میام به بیان و اگه پست جدیدی باشه از دوستان یا کامنتی باشه میخونم و جواب میدم یا پست های سابقم رو میخونم و بعضی هاشون هم البته حذف کردم اگه به تعداد پست ها دقت کرده باشی...

ولی درکل دیگه اون شور و حس سابق نیست و اکثر قدیمی ها هم که رفتند و دیگه بعید میدونم برگشتی برای پست گذاشتن باشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ