پرده سینما

چشم همه به پرده سینما بود

(جشنواره فیلم های ده دقیقه ای بودبه گمانم)

اکران فیلم شروع شد

شروع فیلم:سقف یک اتاق

دودقیقه ازفیلم گذشت

سه،چهار،پنج

هشت دقیقه ی اول فیلم فقط سقف اتاق!

صدای همه درآمد

اغلب حاضران سینما راترک کردند

ناگهان دوربین حرکت کرد پایین

وبه یک معلول قطع نخاع خوابیده روی تخت رسید

جمله زیرنویس فیلم:این تنها ۸دقیقه اززندگی این فرد بودوشما طاقتش را نداشتید

پس قدرزندگیتان رابدانید.

علی محمدرضائی
ناشناس
۲۰ تیر ۹۴، ۱۶:۲۴
خیلی عبرت آموز
پاسخ :
بله
فاطمه .ح
۲۰ تیر ۹۴، ۱۶:۳۱
جشنواره ی فیلم های کوتاه البته :)

پاسخ :
سلام برخانم گیرینوف
فاطمه .ح
۲۰ تیر ۹۴، ۱۶:۳۲
و راستی من جایی اون رو یک جانباز قطع نخاع خونده بودم.
البته توفیری نداره. عبرت اموز عبرت اموز است.
پاسخ :
میگم گیرینوفی میگی نه
تازه چه فرقی میکنه
علی
۲۰ تیر ۹۴، ۱۶:۳۸
من خودم اولش خواستم برم از وبلاگ بیرون ولی خیلی آموزنده بود
خدارو باید شکر کنیم به خاطر سلامتیمون و برای معلولان نیز دعای سلامتی کنیم
به وبلاگ منم سر بزن
پاسخ :
برای چی بری بیرون
الهی آمین(برای دعایت)
ااا،چه جالب هم اسمیم
فاطمه .ح
۲۰ تیر ۹۴، ۱۶:۴۳
گرینوف؟ یه اسلحه نیست احیانا؟ o_O
خودمم گفتم که فرقی نمیکنه : " البته توفیری نداره"
پاسخ :
جانم اسلحه چیه؟
شما فیلم اخراجی هارو ندید احیانا؟
(حاجی گرینوف)
فاطمه .ح
۲۰ تیر ۹۴، ۱۶:۵۴
خب گرینوف اسمِ یه اسلحه ست! الان سرچ هم کردم. درست گفتم انگار :)
حاجی گرینوف :| خیلی ممنون :|
پاسخ :
:)))))))
فاطمه .ح
۲۰ تیر ۹۴، ۱۶:۵۶
لازم نیست خبر بدی. اگه آن باشم خودم سر میزنم ;-)
پاسخ :
آن چیه?
فاطمه .ح
۲۰ تیر ۹۴، ۱۷:۰۱
آن لاین
پاسخ :
هووووووووووووم
فاطمه .ح
۲۰ تیر ۹۴، ۱۹:۳۱
سلام. تو همون صفحه روی " نمایش همه  مطالب " کلیک کن. بعدش همونطوری که همون بالا هم نوشته. اول موضوع رو ایجاد کن. بعدش مطلب مورد نظر رو روی موضوع بکش. واضح گفتم؟
پاسخ :
       بله
Kourtney
۴ خرداد ۹۵، ۱۰:۳۳
Findnig this post. It's just a big piece of luck for me.
پاسخ :
ببخشید ینی چی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ