تاحالا

به نام حضرت حق...

تاحالا یه  بستنی ازاین لیتری ها رو تنهایی خوردین؟؟؟

امروز پیش خودم گفتم برم یه کاری کنم مثلا خودم رو تو دل مامان بابا جا کنم...

رفتم یه بستنی لیتری کاکائویی خریدم وآوردم خونه...

بلند گفتم هرکسی بستنی میخواد بیاد جلو...

مامانم گفت من که کاکائویی دوست ندارم...

بابامم گفت من تازه میوه خوردم نمیخوام...

مامانم😐😐😐😐

بابام😐😐😐

من😳😳😳😳

منم که دیدم از بستنی نمی تونم بگذرم وهیچکس هم نمی خورد خودم نشستم وتا جان داشتم خوردم...

الان هم نام برده ازگردن تا پایین یخ زده ومزه ی کاکائو میدهد...

علی محمدرضائی
قالب رضا
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۲۱
خخخ
یا خدا، من که از بستنی زیاد خوشم نمیاد
پاسخ :
چرا؟؟
نیلی ‌
۲۸ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۷
شانس آوردم یه دونه بستنی پرتعالی جلومه وگرنه از غصه‌ی بستنی نخوردن در حین خوندنِ پستِ بستنی‌دار می‌مردم. :|
پاسخ :
خخخخ
پر ِ بنفش
۴ شهریور ۹۷، ۲۲:۴۶
بستنی شکلاتی واقعا خوشمزه نیست :|
پاسخ :
چرا اتفاقا خیلی هم خوشمزه است
میلاد دیلمی زاده
۱۰ شهریور ۹۷، ۰۲:۳۶
به سایت فیلم و ترانه سر مراجعه کنید

لینک سایت : http://mdzmusic.ir/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ