نازایی ارثی

مردی باهمسرش واردمطب دکترشدوگفت:آقای دکتردوسال ازازدواج ما گذشته است ولی من هنوز بچه دارنشده ام.

دکترگفت:ممکن است نازایی درخانواده شما ارثی باشد،آیامادرشمانازانبوده است؟

علی محمدرضائی
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۲ تیر ۹۴، ۱۲:۲۷
من که فکر می‌کنم از زن‌شه!
تو فیلما که این‌طوریه!
پاسخ :
شاید
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۲ تیر ۹۴، ۱۲:۲۷
من که فکر می‌کنم از زن‌شه!
تو فیلما که این‌طوریه!
پاسخ :
چندبارمیگی
فاطمه .ح
۲۸ تیر ۹۴، ۰۳:۱۰
http://dokhisagasab.blog.ir
عکس نوشته وبلاگ نه البته. میگن لوگوی وبلاگ. ی جورایی توش تبلیغ هم میشه. مثلا ازمطالبش مینویسه. که چ جور مطالبی تو وبلاگ موجوده مثلا طنز یاا ...!! البته دیدم که فقط اسم وبلاگ رو هم بنویسن ها! ولی سال تاسیس رو ندیدم :)
اون وبلاگ بالایی که ادرس گذاشتم برو. اون کنار لوگوی وبلاگشو گذاشته :)
منظور من اَ اوناست.
پاسخ :
اولااین لوگونیست یه عکس نوشته ی ساده ست واصلابه اینجورمسایل ربطی ندارددوماوقتی موضوعات رو کنارصفحه دربخش طبقه بندی موضوعی نوشتم دیگر دربخش عکس نوشته بنویسم سوما مگه نمیشه کارجدیددروبلاگ انجام دادحالامن سال تاسیس روهم نوشتم تامدبشه چهارمابه وبلاگی که گفته بودی سرزدم خوب بودبدنبود.پنجماچراآدرس وبلاگها یاسایتهاروبه صورت لینک نمیزاری که راحت ترباشیم.ششماراستی چراجوابهات ازرومانی میاد؟هفتما.........
هفتماوچی؟
فاطمه .ح
۲۸ تیر ۹۴، ۱۳:۵۶
بله بله. همه چی تایید میشه.
اون مسئله که از رومانی میاد بخاطر اینا که اغلب فیلتر شکن روشنه
پاسخ :
یعنی چی همچی تایید میشه؟
فاطمه .ح
۲۹ تیر ۹۴، ۱۷:۰۱
مثلا نوشتی اولا دوما ایناااا خب؟! من حرفاتو تایید کردم. بله بله قبول دارم؟!
ایا افتاد؟؟؟
پاسخ :
بله افتاد.ببخشیدیعنی اگرمن ازفیلترشکن استفاده کنم نظرم ازرومانی میاد
دوماازاین به بعددربخش کارهای دیگرنظربده نظرکم داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ