واقعا نمیدونم

واقعا نمیدونم چرا هرچند وقت یک بارقالب وبلاگ دلم را میزند.الان این چهارمین قالب درحدود دوماه است.لطفا کمکم کنید،لطفا.

علی محمدرضائی
ناشناس
۱۴ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۳
برو روانشناس
پاسخ :
دست شما درد نکنه یعنی میگی من دیوونم
Artaxerxes I king of Persia
۱۴ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۹
:)
چون یک قالب خوب پیدا نمیکنی.
معمولا قالب های شلوغ بعد از مدتی دلتو میزنه چون چشمت زود عادت میکنه و دیگه جذاب نیست ولی یک قالب شیک میتونه نظرتو جلب کنه چون دیگه فقط قالب نیست که دیده میشه بلکه مطلبی هم که میذاری به چشم میاد و دیگه زود دلتو نمیزنه :)
اگه خواستی یه سری به من بزن تا ببینی چجوری قالب انتخاب کردم. (خودمونی بگم قالبت چشمو میزنه)
پاسخ :
قالب خودت هم همچین قشنگ نیست
لیلی
۱۴ مرداد ۹۴، ۱۹:۲۱

با سلام تبادل لینک یکی از مهم ترین راه ها برای افزایش بازدیده و ما به همین منظور سری به وبلاگ شما زدیم تا با شما تبادل لینک کنیم

تبادل لینک کردن در محیط های که تبادل لینک جداگانه دارن خیلی مناسبه چون اکثرا برای تبادل لینک میان وسایت شما که به چشمشون میخوره قصد دارن با شما هم  تبادل لینک کنن

ما این سایتو تازه راه اندازی کردیم پس تو میتونی با ثبت سایتت تا حداقل 1 هفته بالای همه لینکا باشی وبازدیدت زیاد بشه و برای هفته های بعدم میتونی الکساتو خوب کنی برو به سایت ما وبا ما تبادل لینک کن

ممنون

http://easykonkur-link.rozblog.com/

آقای سر به هوا ...
۱۴ مرداد ۹۴، ۱۹:۲۸
سلام دوست عزیز ...
با عنوانه وبت لینکت کردم .
منم با عنوان وبم لینک کن .
ممنون .
پاسخ :
لینک شدی
فاطمه .ح
۱۴ مرداد ۹۴، ۲۲:۲۸
پس وضعیت منو ندیده بودی :دی
پاسخ :
نه
ماسال نیوز
۱۵ مرداد ۹۴، ۱۴:۴۸
موفق باشید
پاسخ :
شما هم همین طور
khademoreza kusar
۱۵ مرداد ۹۴، ۱۵:۱۷
سلام تنوع خیلی خوبه من این پنجمین قالبه که عوض می کنم البته سایت بیان قالبهای جالبی نداره
پاسخ :
بله
Artaxerxes I king of Persia
۱۶ مرداد ۹۴، ۱۵:۴۸
میدونم از نظر تو زیاد قشنگ نیست اما همونطور که گفتم نوع مطلب گذاری هم مهمه.
خوبه گفتم میخوای مطلبت به چشم بیاد یا نه؟ و من خودم ارتباط خوبی میتونی بر قرار کنم با مطالبم در این قالب (از نظر من خیلی خوبه)
پاسخ :
تازه من به خاطر تو قالب رو عوض کردم دیگه
Artaxerxes I king of Persia
۱۶ مرداد ۹۴، ۲۳:۵۶
با وبلاگت از طریق همین پست آشنا شدم.
من کاربر بلاگفا بودم و اونجا رسمه که به هرکسی که سرزدی یه نظر بذاری ( کلا دریافت نظر اونجا خیلی بیشتر از اینجاست. من الان با این همه مطلب 10-15تا نظر بیشتر ندارم که چندتاشون خصوصی گذاشتن. اونجا تبادل لینک هم خیلی انجام میشه ولی اینجا من به هرکسی پیشنهاد دادم جوابمو نداد. حتی ورودی موتورهای جستوجوگرشم کمتره ولی بازم چون پنل کاربری خوب و قوی داره و سرعتشم خوبه و محدودیت های بلاگفا رو نداره من دوسش دارم.
پاسخ :
من هم دوستش دارم واز بلاگفا بهتره.
باحرفت موافقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ